قیمت بیت کوین روز 20 مردادماه 1401/ بالاخره صعود رمزارزها اتفاق افتاد

همانطور که انتظار می‌رفت، انتشار گزارش سی پی آی آمریکا تاثیر خود را بر بازار رمزارزها گذاشت و بالاخره بیت کوین را بعد از مدت‌ها به کانال 24 هزار دلاری رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تورم آمریکا در چند ماه اخیر روندی صعودی را طی کرده بود؛ به طوریکه در ماه ژوئن، بانک مرکزی این کشور عدد 9.1 را به عنوان نرخ تورم اعلام کرد، مشخص شد این عدد طی 4 دهه اخیر بی‌سابقه است. به همین خاطر بازار ارزهای دیجیتال و در صدر آن، ارزش بیت کوین تحت تاثیر قرار گرفت؛ این ارز دیجیتال با وجود قدمت و محبوبیت، دارایی پرریسکی محسوب می‌شود. بنابراین تعجبی ندارد که سرمایه داران ترجیح دهند پول خود را در بازارهای مطمئن‌تری سرمایه‌گذاری کنند.

در همین زمینه بخوانید:

با رشد مداوم نرخ تورم در آمریکا، از سوی دیگر بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را بالا برد و به این ترتیب میل به پس‌انداز پول در بانک به عنوان بازاری پرریسک، کاهش پیدا کرد.

آریاک سفر

اما با کاهش نرخ تورم به زیر 8.5 درصد، بیت کوین ناگهان هزار دلار صعود کرد و در زمان تنظیم این خبر، به ارزش 24 هزار و 443 دلاری رسیده است. البته سایر رمزارزها هم از این سود بی‌نصیب نماندند و رشدی فراگیر در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد. در حال حاضر هر اتریوم حدود هزار و 880 دلار ارزش دارد و قیمت بایننس کوین به 330.62 دلار رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین با سرعت نور!

پلتفرم اوکی اکسچنج که 4 سال است نه فقط در زمینه خرید و فروش بیت کوین که در حوزه معاملات 700 ارز دیجیتال فعالیت دارد، به صورت آنی ارز دیجیتال خریداری شده را به شما تحویل می‌دهد. برای استفاده از این پلتفرم حتی نیازی به ساخت کیف پول نیست چراکه این مجموعه به‌روزترین سیستم تبادل ارز دیجیتال را در اختیار دارد و برای خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران بازار رمزارز از 100 پشتیان در دو شیفت آنلاین بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز