قیمت بیت کوین روز 18 مردادماه 1401/ سد 24 هزار دلاری جلوی راه رمزارز معروف

لست سکند

بیت کوین تغییر قیمتی چندانی ندارد و مدام در محدوده 23 هزار دلاری جابجا می‌شود. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 542 دلار کم شده و در محدوده 23 هزار و 395 دلاری قرار دارد. بیت کوین تاکنون نتوانسته نخستین ناحیه مقاومتی کانال 24 هزار دلاری را رد کند و در این محدوده ثابت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین برای ثبات در کانال 24 هزار دلاری، مقاومت سخت 24 هزار و 200 دلاری را پیش رو دارد. این مرز قیمتی برای بیت کوین مهم است و خیلی از معامله گران به عبور بیت کوین از این محدوده امیدوار هستند. روز گذشته بیت کوین برای مدت زمان کوتاهی از کانال 24 هزار دلاری گذشت، اما مجددا به مرزهای پایین‌تر قیمتی بازگشت. به نظر بیت کوین اهرم قوی برای ثبات در کانال 24 هزار دلاری را ندارد. در چنین شرایطی خرس‌های بازار همچنان تلاش می‌کنند تا قیمت این رمزارز را به پایین کانال 23 هزار دلاری برگردانند. البته این موضوع در نوع حرکت کندل‌ها به چشم می‌خورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال بعید است که گاوهای بازار بگذارند تا بیت کوین بار دیگر به پایین مرز 23 هزار دلاری برگردد. براساس اطلاعات گلسنود، موجودی بیت کوین در تاریخ پنجم آگوست سال جاری به 2.37 میلیون واحد رسید که پایین‌ترین عدد از جولای 2018 تاکنون محسوب می‌شود. این افت موجود بیت کوین صرافی‌ها، نشان از بهبود شرایط بازار آن دارد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 1.93 درصد بیشتر شده و به 1.12 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز گذشته 74.66 درصد بالا رفته و در محدوده 73.44 میلیارد دلاری قرار دارد. در حال حاضر بیت کوین بیشترین مقدار بازار رمزارزها، معادل 40.49 درصد، در اختیار بیت کوین است.

خرید و فروش انواع رمزارز از درگاهی معتبر

کاربرانی که مایل هستند در شرایط کنونی خرید و فروش بیت کوین داشته باشند، درگاه اوکی اکسچنج بستری امن برای این اقدام محسوب می‌شود. در شرایط کنونی کلاهبرداری در قالب سایت‌های خرید و فروش رمزارزها زیاد شده است. اما درگاهی مثل اوکی اکسچنج با داشتن اعتبار و سابقه کافی زمینه معامله انواع رمزارزها را فراهم می‌کند. این وبسایت بیشتر از 1 میلیون مشتری در سراسر کشور دارد و میانگین هر ثانیه 12 خدمت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز