قیمت بیت کوین روز 12 شهریورماه 1401/ وضعیت نابسامان رمزارز پایه

بیت کوین در آخرین ساعات معاملاتی روز پنج شنبه وارد فاز نزولی شد و به کانال 19 هزار دلاری سقوط کرد. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 68 دلار بیشتر شده و در محدوده 19 هزار و 909 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین به پایین‌ترین حد 76 روز گذشته رسید و خیلی از تحلیلگران معتقدند که اقدامات اخیر فدرال رزرو و میزان بالای قراردادهای باز این افت نرخ را رقم زده است. نرخ بیت کوین طی چند روز اخیر مدام در کانال 19 هزار و 20 هزار دلاری رفت و برگشت داشت. این نوسانات مداوم قیمتی بیت کوین باعث شده تا برخی تحلیلگران در انتظار روند نزولی عمیق‌تری در کوتاه مدت باشند. اکنون بار دیگر ترس شدیدی در بازار حاکم شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر مستقل بازار رمزارزها، در توییتر خود نوشته که شاخص ترس و طمع کریپتو تا سطح «ترس شدید» پیش رفته و این مسئله نشان دهنده منفی‌تر شدن احساسات سرمایه گذاران نسبت به ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، است. همچنین براساس تحلیل‎‌های شرکت دلفی دیجیتال، آمارها نشان دهنده بالا بودن میزان قراردادهای باز نسبت به حجم بازار است. این مسئله خطراتی برای بازار به همراه خواهد داشت که از جمله آن می‌توان به افزایش فشار بر بازار و لیکویید شدن پوزیشن‌ها اشاره کرد. هنوز دلایل اصلی ایجاد شدن این شرایط مشخص نشده‌اند، اما تداوم چنین وضعیتی قاعدتا قیمت بیت کوین را بیش از پیش نزولی خواهد کرد.

آریاک سفر

برخی تحلیلگران معتقدند، هم اکنون بیت کوین در آستانه سقوط وحشتناک است و احتمال نزول آن حتی تا کانال 15 هزار دلاری نیز وجود دارد.

اطلاعات پنج رمزارز برتر این هفته در اوکی اکسچنج

در چنین شرایطی برخی افراد با میزان سرمایه کم و به منظور حفظ ارزش پول خود، اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند. خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری باید از طریق وبسایت معتبر صورت بگیرد وگرنه دردسرهای زیادی به همراه خواهد داشت. وبسایت اوکی اکسچنج همواره در حال به روز رسانی اطلاعات مربوط به خرید رمزارزها است. این هفته وبسایت مذکور پنج رمزارز برتر بازار را معرفی کرده که اطلاعات آن‌ها برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این بازار هستند، مفید به نظر می‌رسد. افراد با استفاده از این اطلاعات و استفاده از درگاه اوکی اکسچنج، امکان معامله امن و سریع را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز