قیمت بیت کوین روز 9 شهریورماه 1401/ نهنگ های بازار فروشنده شدند

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 296 دلار بیشتر شده و در محدوده 20 هزار و 288 دلاری قرار دارد. هنوز پیش بینی‌های جنجالی و زیادی درباره آینده قیمتی این رمزارز وجود دارد و برخی نهنگ‌های این ارز دیجیتال در حال فروش انبوه دارایی‌ها خود هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، زمانی که نهنگ‌های بیت کوین به فروش گسترده این رمزارز اقدام می‌کنند، وحشت و نوسانی بازار رمزارزها را فرامی‌گیرد. زیرا فروش گسترده این ارز دیجیتال به کاهش قیمت زیاد آن منجر می‌شود. نهنگ‌ها در واقع کیف پول‌هایی هستند که بالغ بر هزار بیت کوین را در اختیار دارند و معمولا نمایندگان هولدرها شناخته می‌شوند. داده‌های منتشر شده از گلسنود نشان می‌دهد که شاخص روند انباشت نهنگ‌های بیت کوین به محدوده صفر نزدیک شده است. در واقع این اتفاق توقف خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها و فروش سریع این رمزارز را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس تحلیل تکنیکال، بیت کوین تایم فریم هفتگی حمایت میانگین متحرک 200 هفته‌ای خود را از دست داد و پایین این محدوده قرار گرفت. اکنون این ارز دیجیتال پرمخاطب در شرف از دست دادن حمایت خط روند صعودی بلندمدت است. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، احتمالا بیت کوین مدتی در فاز رنج قرار بگیرد. اگر قیمت بیت کوین مجددا به پایین کانال 20 هزار دلاری سقوط کند، حمایت‌های اصلی آن در سطوح 18 هزار دلار، سپس 16 هزار دلار قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.18 درصد رشد کرده و در محدوده 997.27 دلاری قرار دارد. حجم کل معاملات نیز طی 24 ساعت اخیر 13.89 درصد بیشتر شده و به مرز 74.9 میلیارد دلار رسیده است.

بهترین درگاه برای آگاهی از قیمت بیت کوین

هنوز معامله گران خرد و کوچک به بازار رمزارزها وارد می‌شود و به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها می‌پردازند. کاربران ایرانی می‌توانند از طریق درگاه اوکی اکسچنج به راحتی نسبت به معامله بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اقدام کنند. این درگاه بالغ بر 4 چهار سال در بازار رمزارز حضور داشته و در کسری از ثانیه به کاربران خود خدمات مجاز رمزارزی را ارائه می‌دهد. بیشتر از 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از این وبسایت برای معامله رمزارزها، کسب دانش و … استفاده می‌کنند. بالغ بر 70 پشتیبان آنلاین هر روزه پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران این وبسایت هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز