قیمت بیت کوین روز 8 شهریورماه 1401/ بازار رمزارزها در سپتامبر چگونه خواهد بود؟

بیت کوین در کانال 19 هزار دلاری باقی نماند و مجددا به مرز 20 هزار دلاری برگشت. در حال حاضر قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 354 دلار بالاتر رفته و در محدوده 20 هزار و 495 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبر نوسان وضعیت بیت کوین در ماه سپتامبر، ترسی به جان معامله گران انداخته است. هم اکنون بیت کوین بدترین خطر را نسبت به ماه آگوست سال 2015 تجربه می‌کند. اکنون هولدرها براساس پیش بینی‌های قبلی، برای ماه سرخ رنگ سپتامبر آماده می‌شوند. چشم اندازها و تحلیل‌های مختلف بازه‌های زمانی ماهانه، نشان دهنده این است که ماه سپتامبر امسال قرمز و سرد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بر اساس آخرین داده‌های منبع تحلیل زنجیره‌ای گلسوند، بیت کوین طی هفت سال گذشته، ماه آگوست به این بدی را تجربه نکرده است. به نظر، ماه سپتامبر هم متوسط کاهش قیمتی 5.9 درصدی برای بیت کوین رخ خواهد داد. بعد از دو ریزش قیمتی بیت کوین در هفته‌های گذشته، دارندگان این رمزارز ترس زیادی را تجربه می‌کنند. بررسی تاریخی عملکرد بیت کوین نشان می‌دهد، همیشه ماه سپتامبر برای این رمزارز بد بوده و با توجه به عملکرد نامساعد آن در آگوست، ترس سرمایه گذاران بیش از پیش بالا رفته است.

راز آسمان پایتخت

در کل این بار بی‌ثباتی کلان و شرایط نامساعد اقتصادی با سنت هر ساله بیت کوین ترکیب و باعث ارائه تحلیل‌های بدبینانه شده است. با این حال تمامی موارد مذکور در حد پیش بینی است و این امکان وجود دارد که رمزارز برتر بازار سرمایه گذاران خود را به هر نحوی غافلگیر کند.

مبادله سریع انواع رمزارزها از طریق درگاه اوکی اکسچنج

افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند، بهتر است از طریق وبسایت‌های معتبر به این کار بپردازند. در حال حاضر سایت اوکی اکسچنج شرایطی را فراهم کرده تا کاربران امکان خرید و فروش بیشتر از 700 رمزارز با تحویل آنی را داشته باشند.

کاربران به منظور معامله رمزارزهای بازار در بستر اوکی اکسچنج، نیازی به ساخت کیف پول ندارند و با استفاده از سیستم به روز این درگاه در کمترین زمان ممکن، می‌توانند به مبادله هر نوع رمزارزی بپردازند. افرادی که قصد معامله سریع ارزهای دیجیتال را دارند کافی است بعد از مراجعه به وبسایت اوکی اکسچنج، گزینه شروع تبادل را انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز