قیمت بیت کوین روز 6 شهریورماه 1401/ رفت و برگشت های مداوم ارز دیجیتال معروف

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین از روز گذشته تاکنون همواره در کانال‌های 19 هزار و 20 هزار دلاری در حال رفت و برگشت است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 41 دلار بیشتر شده و در محدوده 20 هزار و 48 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش نرخ بیت کوین روز جمعه به دنبال سقوط وال استریت تشدید شد. چهارم شهریورماه تمام شاخص‌های وال استریت بیشتر از 3 درصد کاهش نرخ را تجربه کردند. سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اجلاس سالیانه بانک‌های مرکزی باعث شد تا سرمایه گذاران از رفتن به سمت دارایی‌های ریسک پذیر منصرف شوند. اکنون برخی بر این باورند که روزهای سخت‌تری پیش روی بازار سهام و رمزارزها قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وضعیت در حال حاضر به گونه‌ای رقم خورده که مجددا قیمت بیت کوین وارد محدوده پایین ارزش ذاتی خود شده است. شاخص ان یو پی ال نشان می‌دهد که هولدرهای بیت کوین در قیمت فعلی به طور متوسط میانگین 1 درصد ضرر می‌دهند. همچنین هولدرهای بلندمدت بیت کوین میانگین دارایی خود را در 44 درصد ضرر خرج کردند. در کل می‌توان بیان کرد قیمت بیت کوین شرایط مناسبی برای کم کردن میانگین قیمت خرید دارد. به نظر برخی کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها، بیت کوین در آستانه سقوط وحشتناکی قرار دارد و حتی ممکن است قیمت این ارز دیجیتال معروف به 15 هزار دلار یا کمتر از آن برسد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش کل بازار بیت کوین بالای 383 میلیار دلار است و حجم کل معاملات 24 ساعت گذشته این رمزارز به 22 میلیارد دلار رسید.

ثبت نام در اوکی اکسچنج به چه شکل است؟

در چنین شرایطی خیلی از معامله گران برای کسب سود بلندمدت خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را انجام می‌دهند. کاربران خارجی می‌توانند از طریق صرافی‌های معتبر به این کار اقدام کنند. اما کاربران ایرانی به دلیل مشکلاتی که دارند، تنها باید از طریق وبسایت‌های معتبر این کار را انجام دهند.

یکی از این سایت‌ها اوکی اکسچنج نام دارد که افراد برای ثبت نام در آن و انجام معاملات خود باید در این سایت احراز هویت شوند. معمولا تایید هویت در ساعات کاری سایت و کمتر از یک ساعت اتفاق می‌افتاد. در صورت تایید هویت کاربران و انجام فرآیند ثبت نام، افراد این امکان را دارند به راحتی هر نوع رمزارز مجازی را معامله کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز