قیمت بیت کوین روز 7 شهریور 1401/ اقدام مت گاکس بازار رمزارزها را متلاطم می‌کند؟

بیت کوین در کانال 19 دلاری جا خوش کرد و امید بسیاری از معامله گران خود را از بین برد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 166 دلار کم شده و به مرز 19 هزار و 824 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بازار رمزارزها تحت تاثیر شرایط پیش آمده و پافشاری دولت آمریکا برای کنترل تورم با سیاست‌های انقباضی، نوسان زیادی دارد. اما این نوسان تنها به فشارهای دولت آمریکا ختم نشده و بعضی صرافی‌ها نیز با اقدامات خود شکست قیمتی بیشتر بیت کوین و دیگر رمزارزها را رقم می‌زنند. اخیرا شایعاتی درباره روند آزادسازی بیت کوین طلبکاران صرافی ورشکسته مت گاکس منتشر شده که زمینه نگرانی بیشتر سرمایه گذاران این رمزارز را فراهم کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سرمایه گذاران نگران آزادسازی یکباره تمامی بیت کوین‌های صرافی مت گاکس هستند که در این صورت حجم عرضه این رمزارز بیش از پیش بالا رفته و احتمالا نزول بیشتر قیمت آن را رقم می‌زند. اما برخی اعلام کرده‌اند که عرضه تمام این بیت کوین‌ها یکجا و در زمان مشخصی اتفاق نخواهد افتاد و بازار را متلاطم نخواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

با این حال گروهی معتقدند این اقدام چه به صورت یکجا چه غیر آن، روی بازار اثر منفی دارد. زیرا با توجه به وضعیت نامساعد بازار بیت کوین، بیشتر طلبکاران مت گاکس بعد از دریافت حق خود به فروش این رمزارز اقدام خواهند کرد.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.68 درصد کمتر شده و به مرز 951.77 میلیارد دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 16.94 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 54.09 میلیارد دلاری قرار دارد.

5 رمزارز برتر این هفته بازار را بشناسید

قاعدتا در این آشفته بازار رمزارزها و با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی باید پول را در رمزارزهای صرف کرد که بیشترین سود را برای سرمایه گذاران خود خواهند داشت. وبلاگ سایت اوکی اکسچنج به منظور راحتی کار کاربران هر هفته 5 رمزارز برتر بازار را معرفی می‌کند تا آن‌ها از بین چند صد ارز دیجیتال، فقط همین تعداد محدود را زیر نظر داشته باشند و با تمرکز بیشتری فرآیند سرمایه گذاری را انجام دهند.

در صورتی که مشتریان نسبت به این موضوع سوالی داشته باشند، بیشتر از 70 پشتیبان سایت اوکی اکسچنج در این خصوص و درباره خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز