قیمت اتریوم صعود قابل توجهی پیدا خواهد کرد؟ / قیمت دوم مهر 1401

اتریوم طی یک روز گذشته رشد قیمتی را تجربه کرده و به مرزهای بالاتر رسیده است. قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 16 دلار بالا رفته و اکنون در محدوده هزار و 321 دلاری قرار دارد. خرید ارز اتریوم اگر طی یک هفته گذشته اتفاق افتاده باشد، اکنون 9.65 درصد کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتریوم براساس تحلیل کلاسیک، اکنون مقاومت هزار و 337 دلاری را پیشرو دارد. در صورت پشت سر گذاشتن این مرز قیمتی، نرخ ارز دیجیتال مذکور تا محدوده هزار و 353 دلاری پیش خواهد رفت. در حال حاضر نرخ اتریوم نسبت به یک هفته و حتی یک ماه پیش کاهش زیادی را تجربه کرده است. به نظر فعالان عوامل متعددی مانند افزایش نرخ بهره، فروش گسترده اتریوم توسط ماینرها، خروج پول هوشمند از صندوق‌های سرمایه گذاری و … باعث شده تا فشار زیادی به قیمت اتریوم بعد از انتقال شبکه وارد شود. در حالی که خیلی از تحلیلگران پیش بینی می‌کردند نرخ اتریوم بعد از مرج روند بهتری خواهد داشت و باعث رونق در کل بازار کریپتو خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون گاوهای بازار اتریوم دائما در تلاش هستند تا قیمت این رمزارز را با یک حرکت قدرتمند به بالای محدوده هزار و 400 دلاری برسانند. در صورتی که این اتفاق به وقوع بپیوندد، احتمالا قیمت اتریوم تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه افزایش پیدا خواهد کرد.  ولی در صورتی که قیمت از متوسط متحرک نمایی 20 روزه به پایین سقوط کند، یعنی هنوز احساسات در بازار پابرجاست و معامله گران به محض افزایش نرخ اقدام به فروش خواهند کرد. این اقدام شاید نرخ اتریوم را تا مرز هزار دلاری کاهش دهد.

آریاک سفر

خرید رمزارزها با استاندارد کامل از سایت کیف پول من

در صورتی که نسبت به آینده قیمتی اتریوم آگاهی دارید و مایل هستید این رمزارز را معامله کنید، بهتر است به وبسایت کیف پول من سر بزنید. سایت کیف پول من از اولین سامانه‌های نگهداری ارزهای دیجیتال در ایران است که با استانداردهای جدید، سرویس نگهداری و خرید رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی افراد واجد شرایط آماده کرده است. این سایت به دلیل سرعت بالا در ثبت سفارش و انجام معاملات و فراهم کردن بستری مطمئن برای معامله انواع رمزارزها توانسته رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند.

خرید ارز اتریوم یا دیگر رمزارزها از این سایت به آسانی انجام می‌شود. بیشتر از هزار و 500 ارز معتبر در این سایت وجود دارند که افراد می‌توانند نسبت به خرید و فروش اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت اتریوم صعود قابل توجهی پیدا خواهد کرد؟ / قیمت دوم مهر 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز