قیمت اتریوم پله پله نزول پیدا می‌کند/قیمت ۳۱ شهریور

قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 43 دلار کم شده و اکنون در محدوده هزار و 271 دلاری قرار دارد. خرید ارز اتریوم در یک هفته گذشته با کاهش 222 دلاری همراه بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل کلاسیک، اتریوم اکنون سطح حمایتی اولیه هزار و 228 دلاری را در اختیار دارد. در صورتی که این رمزارز از محدوده قیمتی مذکور پایین‌تر بیاید، امکان کاهش بیشتر نرخ اتریوم و رسیدن آن به کانال هزار و 100 دلاری هم وجود دارد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اس ای سی، اخیرا ادعا کرده که بیشتر تراکنش‌های اتریوم در آمریکا انجام می‌شود. زیرا بالغ بر 42 درصد نودهای اتریوم در آمریکا هستند و این میزان بیشتر از هر کشور دیگری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این نهاد همچنین اظهار کرده که تراکنش‌های اتریوم در آمریکا به طور خودکار تحت نظارت نهادهای دولتی هستند. با وجود اینکه اغلب فعالان بازار رمزارزها معتقد بودند که بعد از مرج وضعیت شبکه اتریوم بهبود پیدا خواهد کرد و حرکتی صعودی در بازار رمزارزها ایجاد خواهد شد. اما این شرایط شکل نگرفت. قبل از انتقال شبکه وضعیت اتریوم خوب بود و حتی روند آن صعودی شد. خیلی از فعالان بازار رمزارزها به این رمزارز علاقمند شدند و تعداد بیشتری از آن را در کیف پول خود نگه داشتند. اما بعد از مرج نرخ اتریوم در کانال‌های بالاتر قیمتی دوام نیاورد و همواره در مسیر نزولی قرار گرفت.

آریاک سفر

تنوع خدمات کیف پول من

افرادی که قصد خرید انواع رمزارزها را از طریق کیف پول من دارند امکان اقدام از طریق وبسایت کیف پول من را خواهند داشت. این وبسایت در زمینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال خدمات مفیدی را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. افراد از طریق کیف پول من ضمن خرید ارز اتریوم ، بیت کوین و دیگر رمزارزها، امکان آگاهی از قیمت روز و دقیق تمامی ارزهای دیجیتال را دارند.

این وبسایت اولین وبسایت معتبر است که امکان خرید خودرو و بلیط هواپیما را از طریق رمزارزها برای مشتریان خود فراهم کرده است. کاربران ایرانی که از طریق کیف پول من اقدام به نگهداری رمزارز می‌کنند، نیازی نیست کارمزد بپردازند. این مجموعه به منظور راحتی کار مشتریان خود اطلاعات پرسودترین رمزارزهای 24 ساعت گذشته را برای مشتریان درج کرده است. تیم پشتیبانی کیف پول من به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته در کنار مشتریان قرار دارد و مسیر خرید و فروش انواع ارز دیجیتال را برای آن‌ها هموار می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز