قیمت اتریوم بعد از مرج در سرازیری قرار گرفت/ قیمت 30 شهریور 1401

اتریوم مجددا در مدار نزولی قرار گرفت و با کاهش قیمت مواجه شد. قیمت اتریوم در روز جاری نسبت به روز گذشته 9 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 344 دلاری رسید. بررسی نمودار قیمتی اتریوم طی یک هفته گذشته نشان می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال نسبت به دیروز 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق تحلیل کلاسیک، اکنون اتریوم سطح حمایتی هزار و 324 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که نرخ اتریوم از این محدوده قیمتی پایین برود امکان عقب نشینی آن تا محدوده هزار و 303 دلاری وجود دارد. اخیرا یکی از تحلیلگران باتجربه بازار رمزارزها، بیان کرده که اتریوم روز سختی در برابر بیت کوین خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ساعاتی بعد از مرج شبکه اتریوم میزان فشار فروش آن به شدت افزایش پیدا کرد. برخی تحلیلگران معتقدند بودند این اتفاق باید رخ می‌داد زیرا این رویداد متناسب با قانون رایج بازار است. در روزهای قبل از مرج، جذابیت اتریوم به شدت بالا رفته بود و بسیاری به خرید این ارز دیجیتال روی آوردند. اما بعد از این ارتقا، برخلاف پیش بینی‌ها روند صعودی چشم گیری که شبکه رمزارزها را تحت تاثیر قرار دهد، به وجود نیامد. همین موضوع باعث ایجاد احساسات بد در بین فعالان بازار اتریوم شد.

آریاک سفر

براساس آخرین اخبار و اطلاعات در دسترس، اتریوم به سرعت در حال از دست دادن ارزش خود در مقابل دلار آمریکا است. هم اکنون قیمت این رمزارز در کانال هزار و 300 دلاری قرار دارد.

برای معامله انواع رمزارزها از کیف پول من کمک بگیرید

افرادی که کاهش قیمت اتریوم را یک فرصت برای خرید این رمزارز تلقی می‌کنند، می‌توانند برای معامله این رمزارز به سایت کیف پول من مراجعه داشته باشند. در سایت کیف پول من علاوه بر این رمزارزها، امکان معامله ارزهای دیجیتال دیگری وجود دارد. کیف پول من به کاربران خود توجه ویژه‌ای داشته و همواره به دنبال آسان سازی فرآیند خرید و فروش انواع رمزارزها برای آن‌ها است. به همین منظور قیمت پرسودترین رمزارزهای 24 ساعت گذشته در این وبسایت درج شده تا افراد به راحتی به اطلاعات قیمتی و نمودار این ارزهای دیجیتال دست پیدا کنند.

کاربرانی که تازه وارد هستند و مایلند تا درباره بازار رمزارزها اطلاعات بیشتری به دست آورند، امکان کمک گرفتن از پشتیبانی این مجموعه را دارند. پشتیبانی کیف پول من همه روزهای کاری به صورت شبانه روزی در کنار مشتریان قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز