قیمت اتریوم به پایین ترین میزان دو ماه گذشته رسید

اتریوم طی دو روز گذشته از مدار صعودی بازگشته و همچنان در حال نزول است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 91 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 292 دلاری قرار دارد. براساس آخرین اطلاعات آماری، نرخ این ارز دیجیتال طی یک ماهه اخیر 24.21 درصد افت را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل کلاسیک، اتریوم سطح حمایتی اولیه هزار و 258 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که ارز دیجیتال مذکور از این سطح قیمتی پایین‌تر برود، امکان کاهش آن تا محدوده هزار و 240 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. قیمت اتریوم در روزهای بعد از ادغام شبکه به پایین‌ترین حد 60 روز اخیر رسیده است. زیان‌های یک هفته گذشته اتریوم باعث شده تا تمام دستاوردهای ادغام از بین برود. پیش از این و با اعلام زمان دقیق ادغام، قیمت اتریوم تحت تاثیر هیجانات ناشی از این خبر تا حد زیادی بالا رفته بود. اما اکنون شبکه اتریوم عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده است. این در حالی بود که بسیاری از فعالان بازار کریپتو معتقد بودند که پروژه ادغام اتریوم نه تنها مشکلی ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث تقویت رمزارزهای مهم بازار نیز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به نظر مسئله نشست فدرال رزرو در هفته جاری یکی از دلایلی است که باعث ایجاد ترس بین دارندگان رمزارز مذکور شده و کاهش قیمتی آن را رقم زده است. بیشتر سرمایه گذاران پیش بینی می‌کنند که در نشست این هفته فدرال رزرو، نرخ بهره 75 واحد افزایش پیدا کند. حتی برخی معامله گران بدبین‌تر بوده و معتقدند که احتمال افزایش نرخ بهره تا 100 واحد نیز دور از انتظار نخواهد بود. این شرایط بازار رمزارزها را بیش از پیش آشفته خواهد کرد.

با انواع خدمات کیف پول من آشنا شوید

افرادی که مایلند از ایران به بازار ارز دیجیتال راه پیدا کنند و به دنبال درگاهی مطمئن برای این موضوع هستند، بهتر است به سایت کیف پول من سر بزنند. این وبسایت برای راحتی کار کاربران خود، هر روزه پرسودترین رمزارزهای 24 ساعت گذشته را به روزرسانی کرده و اطلاعات و نمودارهای آن را در اختیارشان می‌گذارد. افراد این امکان را دارند تا از طریق کیف پول من بالغ بر هزار و 500 ارز دیجیتال را خرید و فروش یا در کیف پولشان نگهداری کنند. ضمنا نقل و امکانات داخلی کیف پول من بدون هیچ گونه کارمزد و محدودیتی انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز