امکان رشد قیمت اتریوم وجود دارد؟

لست سکند

اتریوم از محدوده هزار و 600 دلاری عقب نشست و اکنون در کانال هزار و 400 دلاری نوسان دارد. قیمت اتریوم هم اکنون نسبت به روز گذشته 7 دلار کاهش پیدا کرده و هزار و 455 دلار معامله می‌شود. ارز دیجیتال مذکور طی یک هفته اخیر 17.58 درصد کاهش قیمتی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل‌های فیبوناچی بیانگر این است که هم اکنون اتریوم سطح حمایت اولیه هزار و 450 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که این سطح حمایتی از دست برود، نرخ اتریوم تا محدوده هزار و 445 دلاری کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد. اکنون ارتقا مرج به صورت موفقیت آمیزی به پایان رسیده و طی یک شبانه روز اخیر قیمت این رمزارز بالغ بر 10 درصد افت پیدا کرد. برخلاف برخی نظرات درباره کاهش شدید قیمتی اتریوم، اما این رخداد تاثیر  چندانی روی نرخ این ارز دیجیتال نداشت. هنوز زمان زیادی از انجام مرج اتریوم نگذشته و همچنان پیش بینی‌های متعددی درباره سرنوشت و روند قیمتی آینده این ارز دیجیتال وجود دارد. برخی معتقدند اتریوم این شرایط را دارد تا صعود قیمتی را تجربه کند و حتی به مرز 3 هزار و 500 دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اخیرا یو تودی گزارش داده که انتظارات درباره اتریوم بعد از فرآیند مرج، تورم زدا شدن آن است. براساس گزارش یو تودی انتظار می‌رود عرضه این رمزارز در محدوده منفی 0.5 درصد تا منفی 4.5 درصد قرار بگیرد. این موضوع براساس سوابق قبلی اتریوم پیش بینی شده است. یک سال پیش، بعد از انجام هارد فورک لندن، اتریوم اولین روز تورم زدایی را تجربه کرد.

حضور قوی در بازار رمزارزها با خدمات متمایز کیف پول من

کیف پول من یک بستر امن برای مبادله انواع ارز دیجیتال اعم از اتریوم، بیت کوین، دوج کوین و … است. افرادی که مایلند از فرصت مرج اتریوم استفاده کرده و این رمزارز را خریداری کنند یا حتی بنا به دلایل و دیدگاه‌هایی ارز دیجیتال مذکور را بفروشند می‌توانند از طریق درگاه کیف پول من اقدامات لازم را انجام دهند و به صورت آنی ارزش آن را دریافت کنند. علاوه بر اتریوم، امکان نقل و انتقال بیشتر از هزار و 500 رمزارز در کیف پول من وجود دارد. ضمنا سیستم پشتیبانی قوی این سایت به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای کاری هفته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. کیف پول من امنیت انجام مبادلات را تضمین کرده و از دارایی مشتریان خود به بهترین نحو محافظت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز