وضعیت بازار و قیمت اتریوم قبل از فرآیند ادغام شبکه

مرج اتریوم همچنان اتفاق نیفتاده ولی قیمت اتریوم در حال افزایش است. امروز نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته 1.02 درصد بالاتر رفته و در محدوده هزار و 611 دلاری قرار دارد. قیمت خرید رمز ارز مذکور طی یک هفته اخیر 2.35 درصد رسیده و تا 36 دلار رشد داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس مقاومت اولیه فیبوناچی، هم اکنون این رمزارز پرطرفدار بازار سطح مقاومتی هزار و 620 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که نرخ آن از این محدوده قیمتی عبور کند به کانال هزار و 633 دلاری خواهد رسید. تمام توجه معامله گران رمزارزهای مختلف به ادغام شبکه اتریوم جلب شده است. براساس آخرین آمار و اطلاعات درباره شبکه اتریوم، هم اکنون تعداد آدرس‌های این رمزارز که دارایی آن‌ها بیشتر از 32 اتر است، به 120 هزار و 603 آدرس رسیده که طی یکسال گذشته بی‌نظیر است. این اتفاق درست قبل از مرج روی داده و به نظر سرمایه گذاران رمزارزها از این کار هدف خاصی دارند. در واقع این افزایش نشان می‌دهد که آدرس‌های زیادی در تلاش هستند تا با رساندن دارایی خود به 32 اتریوم به عنوان ولیدیتور، اعتبارسنج، سهمی ازشبکه پوز اتریوم داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

البته هنوز برخی سرمایه گذاران نسبت به ادغام شبکه اتریوم نگرانی دارند و در حال خارج کردن پول خود از این بازار هستند. طبق آخرین گزارش شرکت مدیریت سرمایه کوین شیرز، با نزدیک شدن به رویداد ادغام، محصولات سرمایه گذاری بر پایه اتریوم شاهد خروج 61.6 میلیون دلار سرمایه بودند. همین آمار بیان می‌کند که برخی هنوز هم نسبت به موفقیت آمیز بودن این ادغام تردید و نگرانی زیادی دارند.

ویژگی‌های قابل توجه کیف پول من

افرادی که قصد آگاهی از قیمت خرید رمز ارز های مختلف اعم از اتریوم، بیت کوین و … را دارند و نمی‌دانند برای معامله این ارزهای دیجیتال به کدام شبکه مراجعه کنند، بهتر است از خدمات سایت کیف پول من بهره ببرند. این سایت به دلیل داشتن سرعت بالا در ثبت سفارشات و انجام معاملات و همچنین تامین امنیت معامله انواع رمزارزها توانسته تا توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که نقل و انتقال داخلی کیف پول من بدون هیچ کارمزد و محدودیتی ارائه می‌شود. افرادی که مایل به تشکیل کیف پول در این سایت هستند، کمتر از 30 دقیقه احراز هویت شده و امکان معامله انواع رمزارزها را دارند. ضمنا کارشناسان این مجموعه همواره به تمام سوالات و مشکلات کاربران رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز