قیمت اتریوم روز 17 شهریور 1401/ به‌روزرسانی بلاتریکس به اتمام رسید

اتریوم بعد از به روزرسانی بلاتریکس در روند صعودی قرار گرفت. قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 3.82 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 633 دلاری رسیده است. با توجه به قیمت لحظه ای اتریوم ، دارندگان این رمزارز از سه سال پیش، هزار و 455 دلار صعود کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوی

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل کلاسیک، قیمت اتریوم مقاومت اولیه هزار و 666 دلاری را در پیش دارد. در صورتی که این رمزارز قیمت مذکور را پشت سر بگذارد، احتمال صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد. براساس گزارش ارز دیجیتال، روز گذشته به روزرسانی بلاتریکس به عنوان اولین مرحله رویداد ادغام با موفقیت اجرا شده است. با این وجود، یک روز بعد از انجام این به روزرسانی، نرخ بلاک‌های از دست رفته در شبکه اتریوم بالا رفت. این موضوع برای برخی سرمایه گذاران نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کوین تلگراف در گزارشی اعلام کرده که به روزرسانی بلاتریکس، کلاینت لایه اجماع اتریوم را در دوره یا ایپاک 144896 بیکن چین ارتقا داد. براساس این گزارش کوین تلگراف به نظر به ادغام شبکه اتریوم بسیار نزدیک است و احتمالا هفته آینده شاهد این موضوع باشیم.

آریاک سفر

پیش بینی‌های مختلفی درباره شرایط آینده شبکه اتریوم وجود دارد. براساس گزارش بارُن، مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالا در موسسه بلومبرگ اینتلیجنس، بر این باور است که اتریوم امکان جداسازی خود از بیت کوین را دارد. این رمزارز می‌‌تواند بر بقیه آلت کوین‌ها اثر بگذارد. مک‌گلون بیان کرده که عملکرد بازار رمزارزها در ابعاد وسیع، وابستگی زیادی به توانایی اتریوم در شکست سطح مقاومتی 2 هزار دلاری خواهد داشت.

معرفی پرسودترین رمزارزها در وبسایت کیف پول من

افرادی که مایلند در شرایط کنونی، از قیمت لحظه ای اتریوم آگاهی داشته باشند، بهتر است به وبسایت کیف پول من مراجعه کنند. این وبسایت خدمات متنوع و مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کاربران با مراجعه به وبسایت کیف پول من امکان مشاهده پرسودترین ارزها در 24 ساعت گذشته را خواهند داشت. در حال حاضر رمزارزهای فرانکلین، سوتروسو، د کیلباکس گیم و انستون بیشترین سوددهی را دارند. افراد با مراجعه به نمودارهای این رمزارزها و مشاهده تحرکات قیمتی آن‌ها امکان خرید و کسب سود را در بستری امن خواهند داشت. در صورت وجود سوالی درباره این ارزهای دیجیتال، کارشناسان این وبسایت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته به سوالات کاربران پاسخ خواهند داد و مشکلات آن‌ها را در حوزه معامله انواع رمزارزها برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز