قیمت اتریوم روز 15 شهریور 1401/ هیجان معامله گران رمزارزها رو به افزایش است

لست سکند

هنوز مرج اتریوم آغاز نشده که هیجان بازار این رمزارز را فراگرفته است. هم اکنون نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته 77 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 664 دلاری قرار دارد. قیمت اتریوم نسبت به یکسال گذشته 57.78 درصد کم شده که این مقدار معادل 2 هزار و 287 دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل‌های کلاسیک، اکنون اتریوم سطح مقاومت هزار و 694 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که این رمزارز از محدوده مذکور عبور کند، امکان افزایش تا کانال هزار و 700 دلاری فراهم خواهد شد. علت نوسان قیمتی اتریوم به هیجان موجود در بازار این رمزارز برمی‌گردد. توسعه دهندگان اتریوم اطمینان داده‌اند که موضوع مرج باعث هیچ قطعی‌ای نخواهد شد اما برخی صرافی‌ها به منظور اطمینان از حفظ دارایی سرمایه گذاران اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. در همین خصوص اف تی ایکس خبر توقف برداشت و واریز این ارز دیجیتال را تا پایان مرج اعلام کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بنیاد اتریوم به منظور کاهش ترس سرمایه گذاران اعلام کرده است که برخی تصورات درباره مرج این رمزارز کاملا اشتباه است و معامله گران نباید در این باره نگران باشد. طبق اعلام بنیاد اتریوم یکی از تصورات غلط مربوط به عدم کاهش هزینه گس در جریان فرآیند مرج است. در کل مرج استفاده از گواه کار را منسوخ می‌کند و برای اجماع به گواه سهام روی می‌آورد. این فرآیند تغییر محسوسی روی پارامترهای مرتبط با ظرفیت یا توان عملیاتی شبکه ایجاد نخواهد کرد. کارشناسان پیش بینی کرده‌اند مرج اتریوم در اواسط ماه سپتامبر اتفاق بیفتاد.

جزئیات خرید و فروش رمزارزها

برخی افراد تصور می‌کنند با داشتن مقدار نقدینگی و از هر بستری امکان ورود به بازار رمزارزها و فعالیت در این بخش وجود دارد. اما متقاضیان به منظور داشتن معاملاتی امن و درست باید به درگاه معتبر برای این کار مراجعه کنند. کیف پول من بستری امن برای معامله انواع رمزارزها و آگاهی از نرخ اتریوم ، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال برتر بازار است. افرادی که از طریق این وبسایت نسبت به خرید و فروش رمزارزها اقدام کنند از آخرین سیستم امنیتی روز دنیا بهره مند خواهند شد. کارمزد خرید و فروش شت کوین‌ها در کیف پول من سه درصد و برای آلت کوین‌ها یک درصد است. معامله رمزارزها در این سایت محدودیت دارد و در صورت بالاتر رفتن از سقف 50 میلیون تومان باید با واحد فروش هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز