قیمت بیت کوین روز 13 شهریورماه 1401/ پایین ترین نرخ تسلط برای رمزارز برتر رقم خورد

لست سکند

بیت کوین امروز هم کاهش نرخ داشت و نتوانست به سمت کانال 20 هزار دلاری حرکت کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 75 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 721 دلاری رسید. شرایط بازار این رمزارز معروف چندان مساعد نیست و امیدواری‌ها درباره رشد قیمتی آن کاملا افول کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، نرخ تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین میزان خود از سال 2018 رسیده است. تنش‌های اروپا و روسیه به همراه تصمیمات فدرال رزرو و شرایط اقتصادی جهان باعث شده تا سرمایه گذاران میل کمی نسبت به این بازار داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کوین تلگزراف گزارش داده که از دو روز پیش، همزمان با موافقت اعضای گروه هفت درباره اعمال محدودیت بر استفاده از انرژی روسیه، قیمت کالاهای تجاری در بازارهای بین المللی کاهشی شد و نرخ بیت کوین در همین متد کوتاه به کمتر از 20 هزار دلار رسید.

راز آسمان پایتخت

نمودارهای تحلیلی بیت کوین نیز نشان می‌دهد که بر رمزارز برتر بازار ضعف زیادی حاکم شده و در حال حاضر عملکرد مناسبی ندارد. قبل از بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین، ضعف این ارز دیجیتال در عبور از مقاومت 20 هزار دلاری مشهود بود. ضمنا فعالان و نهنگ‌های بازار هم دیدگاه امیدوارانه‌ای نسبت به این رمزارز نداشته و به همین دلیل برای بالا بردن قیمت این رمزارز تلاش نمی‌کنند.

امروز ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.24 درصد کمتر شده و به مرز 976.10 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته 29.26 درصد کم شد و در محدوده 44.36 میلیارد دلاری توقف کرد.

امکانات درگاه اوکی اکسچنج چیست؟

یکی از درگاه‌های مناسب خرید و فروش بیت کوین برای کاربران ایرانی، اوکی اکسچنج نام دارد. این پلتفرم بالغ بر چهار سال است که در بازار رمزارزها حضور دارد و با ارائه خدمات مناسب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت تشکیل شده است که همواره به مشکلات و سوالات کاربران درباره مبادلات رمزارزها و دیگر مسائل پیرامون آن‌ها پاسخ می‌دهد. افراد با نصب اپلیکیشن اوکی اکسچنج به راحتی در هر زمان و مکانی این امکان را دارند از قیمت لحظه‌ای رمزارز مورد نظر خود آگاه شده و به خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز