قیمت اتریوم روز 14 شهریور 1401/ بلاتریکس این هفته به‌روزرسانی می‌شود

اتریوم امروز هم در مدار کاهش قیمتی قرار گرفت. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به دیروز 0.1 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 564 دلار رسید. افرادی که کیف پول اتریوم را یکسال پیش خریداری کرده‌اند، اکنون 2 هزار و 322 دلار زیان داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار اتریوم، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته اعلام شد که به روزرسانی بلاتریکس اتریوم در هفته جاری انجام خواهد شد و احتمال ریزش بیشتر نرخ اتریوم تقویت می‌شود. به گزارش د بلاک، این روزها فعالان بازار ارزهای دیجیتال همچنان درگیر عواقب ریزش قیمتی هستند و فعالان و معامله گران تحولات کلی صنعت را دنبال می‌کنند. این هفته اولین مرحله از رویداد ادغام شبکه اتریوم انجام می‌شود و شرایط برای به روزرسانی اصلی اواخر شهریورماه فراهم خواهد شد. ضمنا در کنار به‌روزرسانی بلاتریکس، احتمالا دو ایردراپ جداگانه نیز در هفته جاری رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر همه موارد به درستی پیش برود، فرآیند اصلی ادغام نیز دو هفته دیگر اتفاق خواهد افتاد. طبق اطلاعات و نظرات موجود، در شرایطی ادغام اتریوم اتفاق خواهد افتاد که هش ریت این رمزارز به حد معینی رسیده باشد. به همین دلیل برخی فعالان و کارشناسان پیش بینی می‌کنند شرایط برای ادغام اصلی در روز بیست و چهارم شهریورماه فراهم شده و این اتفاق رخ خواهد داد.

آریاک سفر

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته یک درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 981 میلیارد دلاری رسید. ارزش معاملات بازار در روز جاری نیز 27 درصد افت داشت و 44 میلیارد دلار شد. ضمنا ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلاری شد و میزان معاملات استیبل کوین‌ها نیز به 40 میلیارد دلار رسید.

دسترسی آسان به انواع رمزارزها در کیف پول من

کاربرانی ایرانی که مایلند در بازار رمزارزها حضور پیدا کرده که کیف پول اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال را ایجاد کنند و به معامله بپردازند، سایت کیف پول من برای آن‌ها مناسب به نظر می‌رسد. این وبسایت دارای بیشتر از هزار و 500 نوع رمزارز است که هر یک از آن‌ها را با شرایط مناسب و امنیت کافی به مشتریان ارائه می‌دهد. تمامی تراکنش‌های کیف پول من در بستری امن و مطمئن انجام و امنیت کامل سرمایه مشتریان فراهم خواهد شد. اگر در جریان نقل و انتقالات رمزارزها و دیگر مسائل مربوطه مشکلی به وجود بیاید، کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای کاری هفته به کاربران برای رفع مشکلات و مسائل مربوطه کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز