قیمت اتریوم روز 13 شهریور 1401/ افراد اثرگذار بر دومین رمزارز برتر را بشناسید

لست سکند

اتریوم یکی از رمزارزهای معروف است که این روزها نوسانات قیمتی زیادی را پشت سر می‌گذارد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.58 درصد کمتر شده و در محدوده هزار و 548 دلاری قرار دارد. معامله گرانی که یک ماه پیش کیف پول اتریوم ایجاد کرده و رمزارز مذکور را خریداری کرده‌اند، اکنون در زیان 3.56 درصدی به سر می‎‌برند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس تحلیل کلاسیک، اکنون اتریوم سطح حمایتی هزار و 534 دلاری را دارد و تا از این مرز پایین‌تر نرود، ریزش قیمت آن بعید به نظر می‌رسد. هنوز مرج اتریوم اتفاق نیفتاده که هش ریت اتریوم 11 درصد افت کرده است. در حالی که قبل از انتظارات درباره مرج شدن شبکه اتریوم، داده‌های منتشر شده توسط گایاتری دومال، محقق بیت ویزلن وست، نشان می‌داد که از ماه ژوئن هش ریت اتریوم کلاسیک 83 درصد رشد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها تحقیقات و جست و جوی فعالان، معامله گران و کارشناسان درباره تغییرات قیمتی اتریوم بعد از مرج زیاد شده است. در همین راستا ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اصلی بلاکچین اتریوم، بیان کرده که میزان تاثیرگذاری وی روی شبکه طی دو سال اخیر کم شده و توسعه دهندگان جدید بسیاری از نقش‌های کلیدی در بنیاد این رمزارز را برعهده گرفته‌اند.

راز آسمان پایتخت

به گفته بوترین، هم اکنون افرادی مثل بری وایت‌هت و برایان گو، مسئولیت کار روی فناوری اثبات بدون دانایی این شبکه را برعهده دارند. جاستین و دانکراد، از محققین بنیاد اتریوم، در ابتدا به عنوان پژوهشگر استخدام شدند. اکنون این افراد قابلیت‌های زیادی از خود نشان داده و به عنوان دیگر رهبران فکری اتریوم مطرح هستند.

قابلیت‌های کیف پول من برای کاربران چیست؟

افرادی که می‌خواهند وارد بازار رمزارزها شوند و کیف پول اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال را داشته باشند، بهتر است به وبسایت کیف پول من مراجعه کنند. این سایت بالغ بر هزار و 500 رمزارز متنوع را برای خرید و فروش در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تمامی تراکنش‌های مشتریان کیف پول من در بستری امن و مطمئن انجام خواهد شد و از دارایی کیف پول کاربران به خوبی محافظت می‌شود. لازم به ذکر است که نقل و انتقال و همچنین امکانات داخلی کیف پول بدون هیچ گونه کارمزد و محدودیتی خواهد بود. ضمنا کارشناسان خبره این مجموعه به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات و نیازهای مشتریان هستند و به خوبی کیف پول را پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز