قیمت آپارتمان 90 متری در پردیس

لست سکند

قیمت خانه در پردیس نیز همانند قیمت خانه در تهران با افزایش مواجه شده تا جایی که متقاضی خرید مسکن در این محدوده در کمترین حالت باید مبلغی حدود 2 میلیارد تومان برای آپارتمان 90 متری در پردیس پرداخت کند.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 90 متری در پردیس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*متقاضی برای خرید آپارتمان 90 متری در پردیس نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 370 میلیون تومان است. این آپارتمان نوساز در طبقه 8 واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*آپارتمان 90 متری یکسال ساخت در پردیس به قیمت 2 میلیارد و 540 میلیون تومان آگهی شده است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه ششم باید 28 میلیون و 222 هزارتومان بپردازد. امکانات این واحد مسکونی شامل آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپارتمان 90 متری در پردیس با عمر بنا 2 سال با بودجه 3 میلیارد تومان قابل خریداری است. این واحد دو خوابه در طبقه 9 قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 90 متری دوخوابه در پردیس به قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در سال 98 ساخته شده و هر متر آن 37 میلیون و 777 هزارتومان قیمت دارد. این واحد در طبقه 11 قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

*واحد نوساز 90 متری در پردیس با قیمت 4 میلیارد و 50 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه 5 قرار گرفته و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این آپارتمان باید مبلغی معادل 45 میلیون تومان بپردازد.

*خریدار همچنین با بودجه 5 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌تواند واحد 90 متری نوساز را خریداری کند. قیمت هر متر این واحد 62 میلیون و 777 هزارتومان است و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

انتهای پیام‎

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز