قرعه کشی نیسان دیزل و 5 مدل وانت نیسان دیگر/ مشکل شماره گذاری وانت نیسان ها حل شد؟

ژیوار

شنبه 22 آذرماه سایپا برای فروش 6 مدل وانت نیسان قرعه کشی برگزاری می کند و قرعه کشی نیسان دیزل یورو 5 و  پنج مدل وانت نیسان دیگر سایپا با وعده تحویل 90 روزه انجام می شود و این در حالیست که برخی خریداران قبلی وانت نیسان ها می گویند هنوز خودروهای آنها به دلیل مشکل پلاک نشدن و شماره گذاری تحویل شان نشده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که هر روز پیام ها و کامنت های متعددی در فضای منتشر می شود که حکایت از تحویل نشدن وانت نیسان های پیش فروش شده توسط شرکت زامیاد – از زیرمجموعه های سایپا – به دلیل مشکل پلاک گذاری و ممانعت سازمان استاندارد و پلیس از شماره گذاری و تحویل این خودرو به مشتریان را دارد، شرکت سایپا بدون شفاف سازی و پاسخگویی در این زمینه ، پیش فروش دیگری را با 6 مدل از این وانت ها آغاز کرده و قرار است قرعه کشی نیسان دیزل و 5 مدل وانت نیسان دیگر سایپا روز شنبه با وعده تحویل 90 روزه انجام شود.

در میان 6 مدل وانت نیسان پیش فروش شده در این مرحله، تنها خودرویی که در اعلامیه پیش فروش به دارا بودن استاندارد یورو 5 آن اشاره شده نیسان دیزل است و به نظر می رسد سایر وانت نیسان ها خصوصا وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز فاقد این استاندارد باشند که دلیل اصلی مشکل شماره گذاری نیز به همین موضوع باز می گردد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

پیش از این نیره سادات پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرده بود، تولید چند خودرو جدید تا پایان سال متوقف می شود. او در این باره گفته است:« چند مدل خودرو از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند و به همین دلیل به تولیدکنندگان آنان اخطار‌های لازم داده شده است. »

دریان سفر امید

این طور به نظر می رسد که شمارش معکوس برای پایان تولید وانت نیسان آغاز شده است و قرار است خودرو نیسان از رده خارج شود و خودرو‌هایی که تولید می‌شود آخرین سری از این محصول خواهد بود.

بهزاد اشجعی یکی از فعالان محیط زیست در این باره گفته است: تمام تولیدات خودروسازی‌ها تا پایان سال پلاک خواهد شد و بعد از آن تولیدات متوقف خواهد شد.

با این حال هر روز در فضای مجازی شاهد پیام های متعددی درباره تحویل نشدن وانت نیسان به رغم فرارسیدن تاریخ سررسید تحویل هستیم و مخاطبان اعلام می کنند شرکت سایپا دلیل تحویل نشدن این خودروها به خریداران را مشکل پلاک گذاری عنوان می کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قرعه کشی نیسان دیزل و 5 مدل وانت نیسان دیگر/ مشکل شماره گذاری وانت نیسان ها حل شد؟

  1. اسماعیل گفته:

    سلام چن ماه پول گرفتن نیسان دیزل تحویل نمیدن.لطفا اطلاع رسانی کنید که مشکل زودتر حل کنن.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز