وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز چقدر گران شد؟

محصولات شرکت زامیاد برای فصل پاییز با قیمتهای جدید معرفی شدند. اما در این لیست جدید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز چقدر افزایش قیمت داشته اند.
به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبه شورای رقابت، خودروسازان می‌توانند در سه‌ماهه سوم سال، می توانند قیمت محصولاتشان را بالا ببرند. شورای رقابت در اردیبهشت ماه گذشته تصویب کرد خودروسازان مطابق با نرخ تورمی بخشی که از طرف بانک مرکزی اعلام می شود، می توانند در ۳ ماهه سوم سال ،۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شرکت خودرو سازی سایپا هم بعد از اعلام قیمتهای جدید خودروهای سواری ، حالا قیمت محصولات زامیاد را هم تغییر داده است. یک حساب سر انگشتی نشان می دهد این محصولات بین ۳۳ تا ۴۴ درصد افزایش قیمت داشته اند.
قیمت محصولات آپشنال زامیاد نیز افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

قیمت نیسان تک سوز چند؟

آریاک سفر

در لیست جدید قیمتهای زامیاد وانت نیسان انژکتوری تک سوز ۶ با ترمز (ای بی اس) حدود ۱۷۷ میلیون تومان قیمت دارد. این در حالی است که قیمت این وانت نیسان در دو ماهه دوم سال حدود ۱۲۹ میلیون تومان بود.
وانت نیسان تک سوز آپشنال که در سه ماهه دوم با قیمت حدود ۱۶۶ میلون تومان فروخته می شود در لیست جدید ۱۸۷ میلیون تومان است.

وانت نیسان انژکتوری دوگانه سوز ۶ دنده با ترمز (ای بی اس) در سه ماهه دوم ۱۴۲ میلون تومان معامله می شد اما در لیست جدید ۱۹۹ میلیون تومان است.
قیمت وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال که در سه ماهه دوم ۱۸۶ میلیون تومان بود در سه ماهه سوم حدود ۲۰۹ میلیون تومان است.
وانت پادرا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون در سه ماهه دوم حالا در لیست سه ماهه سوم ۲۲۹ میلیون تومان است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قیمت پیکاپ ریچ دوکابین که حدود ۴۷۷ میلیون تومان بود، حالا در لیست جدید حدود ۵۵۰ میلیون تومان است.
وانت نیسان دیزل یورو ۵ در سه ماه دوم حدود ۱۸۵ میلیون تومان قیمت داشت اما در لیست جدید حدود ۲۶۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : زامیاد
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز