فوری / موافقت مجلس با تعطیلی شنبه

ژیوار
امروز و در صحن علنی مجلس، نمایندگان روزهای جمعه و شنبه را به عنوان تعطیلات پایان هفته تصویب کردند، البته این مصوبه برای اجرا باید به تایید شورای نگهبان برسد.

به گزارش کاماپرس، نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه صحن مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با عنوان افزایش تعطیلی آخر هفته، با تصویب تبصره ۳ لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

بر اساس تبصره ۳- کلیه دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به استثنای واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین بخش عملیاتی واحدهای خدمت رسانی از قبیل بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز بهزیستی، بانک‌ها و اماکن ورزشی موظف هستند ساعات کار خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. فهرست کامل بخش عملیاتی واحدهای خدمات‌رسانی موضوع این تبصره ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تعطیلی شنبه از کی اجرا می‌شود؟

در همین رابطه اسماعیلی، رییس کمسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اجرای این طرح نیز، گفت: اگر شورای نگهبان تا 10 روز آینده مصوبه مجلس را تایید و رییس مجلس نیز آن را ابلاغ کند، تطیلی شنبه ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز