فورد موستانگ شلبی مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

فورد موستانگ در سال 2024 وارد نسل هفتم خواهد شد و طراحی آن تغییرات زیادی خواهد کرد. این ماشین عضلانی آمریکایی رقیبی سرسخت و دیرینه برای شورولت کامارو و دوج چلنجر به شمار می آید و آن طور که پیداست در نسل هفتم خودش نیز از این رقابت دست برنخواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فورد موستانگ شلبی مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فورد موستانگ 2024 در تیپ پایه به همراه یک موتور چهار سیلندر توربو و در تیپ جی تی با یک موتور هشت سیلندر به بازار عرضه خواهد شد. البته زمان پیش فروش این خودرو تابستان سال 2023 اعلام شده است و تا آن زمان اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی های این خودرو در دست نیست ولی انتظار می رود تیپ هشت سیلندر آن از عملکردی فوق العاده برخوردار باشد.

تیپ پایه فورد موستانگ 2024 احتمالاً به یک موتور چهار سیلندر توربو EcoBoost مجهز است که 2.3 لیتر حجم دارد و 315 اسب بخار نیرو تولید می کند. تیپ های مجهز به موتور EcoBoost از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهره می برند و تیپ جی تی که به موتور هشت سیلندر 5.0 لیتری مجهز است همچنان از گیربکس شش سرعته دستی (به صورت استاندارد) بهره می برد.

آریاک سفر

موتور هشت سیلندر تیپ جی تی بسیار قدرتمند ظاهر خواهد شد و می تواند 480 اسب بخار نیرو و 652 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

 

مرتبط با : فورد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز