جیپ از یک شاسی بلند هیولا رونمایی شد (ویدیو)

پیش از این که گرند واگنر از راه برسد، کمپانی جیپ هیچگاه یک شاسی بلند که به این اندازه بزرگ و لوکس باشد تولید نکرده بود. کابین بزرگ این خودرو سه ردیف صندلی دارد و می تواند هشت سرنشین را در خودش جا بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند جیپ گرند واگنر مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جیپ گرند واگنر با برخورداری از سه ردیف صندلی جای کافی برای هفت تا هشت نفر را فراهم کرده است و به خانواده ها این امکان را می دهد تا سبک زندگی جیپ را تجربه کنند.

تیپ L شاسی بلند جیپ گرند واگنر به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری مجهز شده است که 510 اسب بخار نیرو دارد و از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند ولی تیپ پایه که از فاصله محوری کمتری نیز برخوردار است به یک موتور هشت سیلندر 6.4 لیتری مجهز شده که قدرتش 471 اسب بخار اعلام شده است.

آریاک سفر

جیپ گرند واگنر به صورت استاندارد به فناوری دستیار راننده مجهز است و علاوه بر آن از تجهیزات ایمنی دیگری مانند کروز کنترل تطبیقی، سیستم دید در شب و تشخیص عابران پیاده و حیوانات، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم پارک خودکار نیز بهره می برد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : جیپ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جیپ از یک شاسی بلند هیولا رونمایی شد (ویدیو)

    • رامین گفته:

      شماها کشتید ملتو با این لندکروزتون بخدا آخه مومن خدا زمانی که جیپ تولید میشد اصلا کارخانه تویوتا وجود خارجی نداشت و یه کارخانه نساجی بودحالا لندکدوزر بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز