آزمون سخت خلبان های جت جنگنده در آمریکا (ویدیو)

شاید افراد زیادی رویای این که خلبان جت جنگنده بشوند را در سر داشته باشند ولی بهتر است بدانید در هر سال از بین 1000 داوطلب فقط سه نفر از آن ها می توانند خلبان یک جت جنگنده بشوند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مراحل دشوار آموزش خلبانی در آمریکا را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، خلبان های نیروی هوایی آمریکا در حین آموزش باید تست های فیزیکی بسیار سختی را پشت سر بگذارند و در تمرینات آموزشی که بر روی زمین انجام می شود شرکت کنند. در این بخش آموزش هایی مانند میسریابی بر روی زمین، کمک های اولیه، دفاع شخصی و تاکتیک های اصلی دفاع به آن ها تعلیم داده می شود.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “آزمون سخت خلبان های جت جنگنده در آمریکا (ویدیو)

  1. م.ن گفته:

    خیلی جالبه.فکر کنم برای خیلی از کسانی که به خلبانی جنگنده به عنوان یه شغل میکنن آموزنده بود..خلبانی جنگنده شغل نیست عشقه..باید عاشق آسمان و کشورت باشی تا بتونی یه خلبان باشی..درود به همه خلبانان نیروی هوایی ارتش ایران به خصوص قهرمانهایی که در جنگ ایران رو از چنگ لشگرهای زرهی صدام نجات دادن..اگر نیروی هوایی ارتش نبود الان ایران هم نبود..

  2. علی سلیمی گفته:

    ای کاش ارتش ایران را هم آنقدر ضعیف نکرده بودند تا شاهد نیروی هوایی قدرتمند بودیم ولی متاسفانه ایران در این زمینه خیلی عقب ماندگی دارد

  3. ناشناس گفته:

    تمام خلبان‌های زمان جنگ دوره دیده آمریکا بودن اونم رو جنگنده اف۱۴ اف۵ دیگه عین اونا کم پیدا میشه واقعا حرفه ایی بودن حتی بهتراز خود خلبان‌های آمریکایی که هم دوره شون بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز