عیدی 2 میلیون تومانی کارمندان کی پرداخت می شود؟ / عیدی کارگران چه شد؟

ژیوار

با توجه به مشخص شدن عیدی کارمندان و بازنشستگان دولتی، پیش بینی می‌شود طبق روال هر ساله این مبلغ در هفته جاری به حساب آن‌ها واریز شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حقوق و دستمزد، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر سال همزمان با واریز حقوق بهمن ماه، عیدی کارمندان و بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز می‌شد. اگر روال هر ساله در دولت جدید هم پیش گرفته شود، بنابراین مبلغ عیدی طی هفته جاری باید به کارمندان و بازنشستگان پرداخت شود. مبلغ عیدی کارمندان مجرد دولت یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده که تنها 100 هزار تومان از عیدی سال گذشته بیشتر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

زمان پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی هم هنوز مشخص نشده است. معاون بیمه سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شده و واریز این مبلغ به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران احتیاج دارد. در صورتی که این مصوبه ابلاغ شود بلافاصله عیدی این افراد به حسابشان واریز خواهد شد.

زمان پرداخت عیدی کارگران مشخص نیست

پرداخت عیدی کارگران هم مشخص نیست در چه زمانی اتفاق می‌افتد. زمان واریز حقوق این افراد به تصمیم کارفرمای آن‌ها بستگی دارد. هر مجموعه‌ای بازه زمانی متفاوتی را برای واریز عیدی کارگران خود انتخاب می‌کند. اما اتحادیه‌ کارگری و فعالان این حوزه انتظار دارند حداکثر زمان پرداخت عیدی این اقشار همزمان با حقوق بهمن ماه اتفاق بیفتاد.

عیدی کارمندان متاهل 400 هزار تومان از این رقم بیشتر است و به ازای هر فرزند هم 150 هزار تومان به مبلغ اضافه خواهد شد. البته این مبلغ برای کارمندان در حین خدمت دولت اعلام شده و معلوم نیست حق تاهل به بازنشستگان هم تعلق بگیرد. در کل به نظر می‌رسد مبلغ عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان دولت بین یک میلیون و 600 هزار تا 2 میلیون تومان تغییر کند.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز