علی انصاریان درگذشت؛ پایان غم انگیز جدال دومین بازیکن فوتبالیست و کرونا

لحظاتی پیش علی انصاریان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از دو هفته جدال بی امان با کرونا دار فانی را وداع گفت.

به گزارش کاماپرس، علی انصاریان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس تهران در زمین فوتبال مهاجمان بسیاری را با قدرت بدنی ، دوندگی و هوش بالای خود ناکام گذاشته بود اما این بار حریف او از نوعی دیگر بود. علی انصاریان عصر امروز چهارشنبه 15 بهمن ماه بعد از دو هفته جدال نفس گیر و بی امان با ویروس مرگبار کرونا ناباورانه چشم از جهان فروبست.

جان باختن غم انگیز علی انصاریان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در فاصله کوتاهی از درگذشت مهرداد میناوند به دلیل همین بیماری در حالی رقم خورد که به نظر می رسید علی انصاریان به دلیل وضعیت فیزیکی مناسب تر و قدرت بدنی بیشتری که ظاهرا نسبت به میناوند از آن برخوردار بود، از این بیماری جان به در ببرد اما این اتفاق نیفتاد و انصاریان نیز مغلوب کرونا شد.

پیش از اعلام خبر فوت علی‌انصاریان، حامد اژدری داماد خانواده انصاریان با اظهارات خود درباره آخرین وضعیت این چهره مشهور فوتبالی زنگ خطر درگذشت وی را به صدا درآورده بود. اژدری پیش از ظهر امروز به مشرق نیوز گفته بود علی به خاطر افت شدید اکسیژن خون به کما رفته و بنا به نظر پزشکان با توجه به سطح 30 درصدی اکسیژن خون و ضربان بالای قلب ، دوام آوردن او در این شرایط تا 2 – 3 آینده بسیار سخت خواهد بود. در عین حال او و پزشکان خواستار دعای مردم برای بهبود وضعیت انصاریان و شکل گیری یک معجزه شده بودند؛ اتفاقی که در تقدیر این ورزشکار محبوب نبود.

انصاریان دوران حرفه ای فوتبال خود را در سال ۱۳۷۵ از شیراز و با تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز کرد.‌ وی در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس تهران پیوست و بهترین دوران فوتبال خود را در این تیم سپری کرد. زوج دفاعی انصاریان و بهروز رهبری فرد در پرسپولیس تهران بسیار موفق عمل کرد.

آریاک سفر

انصاریان در سال۱۳۸۵ در اقدامی غیرمنتظره  از تیم محبوب خود جدا شد و به تیم رقیب یعنی استقلال تهران پیوست و یک فصل برای آبی های تهرانی توپ زد.

وی سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز در کارنامه دارد. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

مرحوم علی انصاریان بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال در خوانندگی و بازیگری سینما و تلویزیون و مجری گری نیز فعالیت هایی انجام داده بود.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز