عقبگرد قیمت بیت کوین به محدوده 20 هزار دلاری

بیت کوین همچنان در وضعیت ناپایداری قرار دارد و قیمت آن دائما در حال تغییر است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 94 دلار بالا رفته و در محدوده 20 هزار و 369 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر بیت کوین تحت تاثر انتشار نرخ تورم آمریکا اندکی نوسانی شد و از محدوده 22 هزار دلاری عقب نشینی کرد. اما اکنون وضعیت آن اندکی بهبود پیدا کرده است. طی هفته آینده فدرال رزرو نشستی خواهد داشت که در احتمالا در آن نرخ بهره مجددا افزایش پیدا می‌کند. اغلب این پیش بینی‌ها از رشد 0.75 درصدی نرخ بهره خبر داده‌اند. در صورتی که نرخ بهره بیشتر از این عدد بالا برود، وضعیت بازار رمزارزها نوسان زیادی پیدا خواهد کرد و احتمالا این بازار قرمز رنگ خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در صورتی که نرخ بهره تعدیل شود و سیاست‌های انقباضی به شدت گذشته ادامه پیدا نکند، وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا خواهد کرد و نرخ بیت کوین همچنان در مدار صعودی خواهد بود.

آریاک سفر

مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها در روز جاری نسبت به دیروز 5.93 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 997.97 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 12.09 درصد بالاتر رفت و در محدوده 101.37 میلیارد دلاری قرار گرفت. حجم تمام سکه‌های پایدار هم در روز جاری 93.59 میلیارد دلار شد. هم اکنون بیت کوین در صدر بازار رمزارزها قرار دارد و بعد از آن اتریوم بیشتر حجم این بازار را در اختیار گرفته است.

روش دریافت شیبا رایگان از اوکی اکسچنج

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار را دارند، اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. افراد از طریق این وبسایت امکان کسب درآمد هم دارند. به این شکل که افراد بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن اوکی اکسچنج می‌توانند به بخش کسب درآمد رفته و کد معرف مخصوص خود را مشاهده کنند. سپس با دعوت از دوستان و ثبت نام آن‌ها با کد معرف، مقدار 5 هزار شیبا به کیف پول معرفی کنندگان واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که معرفی شدگان باید حتما از کد معرف در زمان ثبت نام استفاده کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند تا به آن‌ها پاداش مذکور تعلق گیرد.

پس از احراز هویت کامل با کد معرف، 5 هزار شیبا به صورت اتومات به کیف پول بخش تریدر شما اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز