تکرار نوسان قیمت بیت کوین

بیت کوین کاملا نوسانی رفتار می‌کند و دائما به بالا و پایین کانال 20 هزار دلاری کشیده می‌شود. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 529 دلار بالا رفته و به مرز 22 هزار و 172 دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیلی هودل، بنجامین کاون، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، با استناد به شاخص آنچین اعلام کرده که قیمت بیت کوین اکنون به کف قیمتی خود نزدیک شده است. به نظر هودل معیار بیت کوین‌های در گردش سودکرده و ضررکرده از نظر تاریخی با سقف‌ها و کف‌های بلندمدت قیمت در ارتباط است و این معیار به نوعی شرایط بیت کوین را بیان می‌کند. به نظر این تحلیلگر بازار رمزارز، اگر شاهد یک سقوط قیمت دیگر یا فروش دسته جمعی هولدرها باشیم، این شاخص به طور واضح نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در کمترین حالت ممکن قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات، در حال حاضر میزان جست و جوی عبارت «خرید بیت کوین» در گوگل به پایین‌ترین حد ممکن دو سال اخیر رسیده است. همین مسئله موجب شده تا عده‌ای از معامله گران بر این باور باشند که سرمایه گذاران در حال کوچ از این بازار هستند و شاید نرخ بیت کوین کاهش بیشتری پیدا کند.

آریاک سفر

اما عده‌ای معتقدند که قیمت بیت کوین مجددا مسیر صعودی را خواهد پیمود. زیرا نهنگ‌های بیت کوین مجددا قدرت گرفته و در حال تقویت بازار این رمزارز معروف هستند.

هم اکنون ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 1 درصد رشد پیدا کرده و در محدوده 1.06 تریلیون دلاری قرار دارد. اما ارزش معاملات این بخش در مقایسه با دیروز 28 درصد کم شده و در محدوده 68 میلیارد دلاری قرار دارد.

داشتن معامله رمزارزی مناسب با اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به آگاهی از وضعیت بازار رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال هستند، باید به اشخاص یا صرافی‌ها مطمئن مراجعه کنند. کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها و مسائل این چنینی امکان استفاده از صرافی‌های خارجی را ندارند. در عوض وبسایت اوکی اکسچنج تمامی خدمات رمزارزی را با امنیت و کیفیت کامل به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهد. افراد با دانلود اپلیکیشن اوکی اکسچنج یا ورود به وبسایت این مجموعه امکان آشنایی با به روزترین سیستم تبادل ارزهای دیجیتال دنیا و استفاده از آن را دارند. اپلیکیشن اوکی اکسچنج بر روی سیستم عامل‌های اندروید و آی اُ اس قابل نصب است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز