قیمت بیت کوین روز 19 شهریورماه 1401/ تلاش نهنگ ها برای جبران مافات

لست سکند

بیت کوین سرانجام بعد از نوسان بسیار و دوری از کانال 20 هزار دلاری، بار دیگر توانست این مرز مهم قیمتی را به تصرف خود درآورد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 213 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 21 هزار و 494 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین بالاخره به کانال 20 هزار دلاری رسید. البته از دو روز پیش نهنگ‌های بازار سیگنال‌های افزایشی را صادر کرده بودند. در واقع براساس داده‌های 48 ساعت گذشته بازار رمزارزها، رفتار نهنگ‌ها بیانگر این بود که آن‌ها در حال تلاش برای جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال معروف هستند. به همین دلیل بیت کوین مداوم به صرافی‌ها بزرگ در حال انتقال است و موقعیت‌های معاملاتی جدیدی برای آن باز می‌شود که به نوعی بیانگر صعود بیشتر قیمت این رمزارز است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مارتیون، تحلیلگر کریپتوکوانت، اعلام کرده که نهنگ‌ها در حال پوشش ضررهای شکل گرفته هستند و دارایی‌های خود را با هدف باز کردن موقعیت‌های معاملاتی فیوچرز به صرافی‌ها انتقال می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

با این حال شرایط بازار بیت کوین کاملا مبهم است و این امکان وجود دارد که قیمت رمزارز معروف مجددا نزولی شود. بر اساس اطلاعات ارائه شده از ویل مپ، در صورت کاهش نرخ بیت کوین سطوح حمایتی 19 هزار، 16 هزار و 13 هزار دلاری وجود خواهد داشت که پایین‌ترین نرخ آن برای سرمایه گذاران بسیار دردناک خواهد بود.

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 3.23 درصد رشد داشته و به مرز 1.05 تریلیون دلار رسیده است. همچنین حجم کل معاملات طی یک شبانه روز اخیر 26.55 درصد بالا رفته و در محدوده 99.92 میلیارد دلار قرار دارد. همچنان بیت کوین پرچمدار بازار رمزارزها است.

از خدمات متنوع سایت اوکی اکسچنج بهره ببرید

افرادی که نسبت به آینده بیت کوین نگرش خاصی دارند و مایل هستند به خرید و فروش آن بپردازند، بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند. این سایت بیشتر از چهار سال است که در زمینه خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها و همچنین خدمات بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. بالغ بر 70 پشتیبان کاربلد این سایت در همه روزهای کاری هفته به سوالات کاربران پاسخ می‌دهند. این وبسایت با ارائه خدمات مناسب و به روز توانسته نظر کاربران ایرانی را به خود جلب کند. به همین دلیل بیشتر از 1 میلیون کاربر از سراسر کشور از خدمات این مجموعه بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز