قیمت بیت کوین روز 17 شهریورماه 1401/ بهبود جزئی نرخ رمزارز برتر

لست سکند

بیت کوین از کانال 18 هزار دلاری برگشت و به مرز 19 هزار دلاری رسید. هم اکنون قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 227 دلار بالاتر رفت و در محدوده 19 هزار و 300 دلاری قرار گرفت. این رمزارز روز گذشته به پایین‌ترین قیمت طی 80 روز گذشته رسید، اما وضعیت آن در روز جاری اندکی بهبود پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته قیمت بیت کوین به کانال 18 هزار دلاری رسید که در سه ماه گذشته چنین سقوط نرخی را تجربه نکرده بود. به نظر برخی کارشناسان و فعالان بازار معتقدند افزایش شاخص دلار باعث شد تا بازارهای ریسک پذیری مثل رمزارزها تناوب قیمتی را تجربه کنند. ضمن اینکه این بازار از مدت‌ها پیش اصلاح نزولی محسوسی نداشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین امروز توانست بار دیگر به محدوده 19 هزار دلاری برسد اما طی ماه‌های گذشته این رمزارز معروف نزد خیلی از سرمایه گذاران بی‌اعتبار شد. برخی کارشناسان وقوع چنین وضعیتی را به وضعیت بازار سهام ایالات متحده نسبت می‌دهند که در آخر به ترس سرمایه گذاران از ادامه پیدا کردن سیاست‌های پولی انقباضی فدرال رزرو و افزایش مجدد نرخ بهره بانکی در این کشور منجر می‌شود. به هر حال و تحت تاثیر هر موضوعی، نوسانات قیمتی و ریزش‌های مکرر نرخ بیت کوین باعث شده تا فعالان این بازار بیش از پیش ریسک گریز شوند.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 4.63 درصد بالا رفت و به مرز 976.21 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز گذشته 18.69 درصد کم شده و در محدوده 70.84 میلیارد دلار قرار دارد. در حال حاضر بیشتر حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است.

مزیت معامله در سایت اوکی اکسچنج

افرادی که می‌خواهند از نوسان قیمتی بیت کوین استفاده کنند و به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزهای معروف بپردازند، می‌توانند به سایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند. کاربران در سایت اوکی اکسچنج امکان تبادل سریع را دارند. افرادی که مایل به استفاده از این امکان سایت هستند، دیگر لازم نیست منتظر قبول سفارش توسط یک مشتری دیگر باشند و مستقیما با خود سایت معامله خواهند کرد. کارمزد این مدل تبادل به دلیل خدمات امنیتی ارائه شده و ریسک‌های معاملاتی با دیگر سایت‌ها متفاوت خواهد بود. ضمنا بخشی از این کارمزد برای انجام معامله امن به صندوق بیمه اوکی اکسچنج منتقل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز