قیمت بیت کوین روز 16 شهریورماه 1401/ نزول رمزارز پایه به کانال 18 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین در روند نزولی ادامه داری قرار گرفته و پله پله در حال کاهش قیمتی است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 132 دلار پایین رفته و در محدوده 18 هزار و 769 دلار قرار دارد. این روزها امیدواری‌ها معامله گران بیش از پیش کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای نخستین بار در دو ماه گذشته نرخ بیت کوین به پایین کانال 19 هزار دلاری رسید و این بدترین خبر برای سرمایه گذاران رمزارز معروف بود. معمولا ریزش بیت کوین و تداوم وضعیت نزولی آن، بازار ارزهای دیجیتال را بهم می‌ریزد و باعث آشفتگی شرایط دیگر رمزارزهای معتبر می‌شود. با افت قیمتی بیت کویناز روز گذشته، بازار کریپتو یکدست قرمز رنگ شده است. برخی تحلیلگران معتقدند که وضعیت نوسانات بازار رمزارز همسو با بازار سهام آمریکا شده و شرایط کنونی به این همسویی برمی‌گردد. ضمن اینکه تصمیمات فدرال رزرو و نرخ بهره هم در این قضیه بی‌تاثیر نبوده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گروهی دیگر از کارشناسان بازار رمزارزها، انتشار خبر تعطیلی خط لوله نورد استریم روسیه و بحران انرژی عامل اثرگذار بر کاهش قیمت بیت کوین عنوان کرده‌اند. به هر حال هر کدام از این موارد که اثر بیشتری روی قیمت بیت کوین داشته باشد، نزول عمیق‌تر آن را رقم خواهد زد. برخی معتقدند که نرخ بیت کوین در بلندمدت نزولی خواهد بود و به این زودی رمزارز معروف رشد قیمتی را تجربه نخواهد کرد. در حالی که هنوز گروهی از معامله گران نسبت به سبزپوش شدن بازار کریپتو و بالا رفتن قیمت پادشاه رمزارزها امیدوار هستند و معتقدند به زودی رکود عمیق این بازار به پایان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

درگاه معتبر خرید و فروش بیت کوین را بشناسید

به همین دلیل گروهی که به شرایط آینده بیت کوین امیدوار هستند، این کاهش قیمتی را به عنوان فرصت مناسبی تلقی کرده و به خرید رمزارز مذکور می‌پردازند. خرید و فروش بیت کوین در هر قیمت و شرایطی باید از طریق وبسایت معتبر صورت بگیرد.

اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای معامله گران حرفه‌ای و مبتدی است که همواره اطلاعات قیمتی انواع رمزارزها از بیت کوین و اتریوم تا تتر و سولانا را به روزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد با ورود به این وبسایت و بدون ثبت نام قبلی امکان خرید و فروش سریع هر نوع رمزارزی را دارند. معمولا خدمات این مجموعه در کمترین زمان ممکن و با کسر کارمزد مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز