قیمت بیت کوین روز 20 شهریورماه 1401/ نزول جزئی نرخ ارز دیجیتال پایه

بیت کوین نسبت به روز گذشته اندکی کاهش قیمت داشته اما هنوز سنگر 21 هزار دلاری را حفظ کرده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین در مقایسه با دیروز 22 دلار کم شده و در محدوده 21 هزار و 526 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها مدام سیگنال‌های ضد و نقیضی به بازار رمزارزها ارسال می‌شود. روز گذشته اعلام شد که حمایت نهنگ‌های بازار بیت کوین برای جلوگیری از ضرر بیشتر، باعث رشد قیمتی این رمزارز شده است. اکنون شاخص‌های درون زنجیره‌ای، آنچین، نشان دهنده این است که ماینرهای بیت کوین همچنان با سرعت بالایی در حال فروش ذخایر خود هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ماینرها اغلب به عنوان پایه‌های شبکه بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارز شناخته می‌شوند و انعطاف پذیرترین بازیگران کریپتو هستند. بعد از اعمال محدودیت‌های مختلف شبکه در برخی کشورها مثل چین و روسیه ماینرها نه تنها دست از تلاش برنداشته بلکه به مناطقی که بهشت کریپتو نامیده می‌شد، کوچ کردند. اما در حال حاضر این بازیگران منعطف تحت تاثیر کاهش سود لحظه‌ای بیت کوین قرار گرفته و در حال کوچ از این بازار هستند.

آریاک سفر

هم اکنون سودآوری استخراج در آستانه رسیدن به یکی از پایین‌ترین سطوح تاریخی خود قرار دارد. ابتدای ماه جاری بود که درآمد ماینرها به ازای هر تراهش به پایین 5 هزار دلار رسید. این یکی از پایین‌ترین درآمد ماینرها در طول تاریخ استخراج بیت کوین محسوب می‌شود.

اکنون حجم کل بازار رمزارزها طی 24 ساعت کذشته 29.89 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 72.88 میلیارد دلاری قرار دارد.

رمزارزهای برتر این هفته کدامند؟

افرادی که ساکن ایران هستند و در زمینه خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها فعالیت می‌کنند، می‌توانند از خدمات سایت اوکی اکسچنج استفاده کنند. این وبسایت هر روز اطلاعات قیمتی و سوابق رمزارزهای مختلف بازار را به روز می‌کند. ضمنا بخش تحریریه این مجموعه هر هفته پنج رمزارز برتر بازار را برای کاربران معرفی می‌کند تا معامله گران به راحتی تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشند.

وبسایت اوکی اکسچنج بالغ بر چهار سال است که در بازار رمزارزها حضور دارد و هم اکنون امکان خرید بیشتر از 700 ارز دیجیتال معتبر بازار را برای مشتریان خود فراهم کرده است. افراد می‌توانند از طریق وبسایت، اینستاگرام، تلگرام و شماره‌های تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند و سوالات و نظرات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز