عرضه اولیه شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات در هفته های آینده

لست سکند

مدیر عامل بانک صادرات از عرضه اولیه شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات طی هفته های آتی خبر داد.

به گزارش کاما پرس، شاخص بازار سرمایه در 4 ماه گذشته روندی تقریبا صعودی داشته است و در این میان عرضه اولیه شرکت های وابسته به هلدینگ های بزرگ، بانک ها و … همچنان ادامه دارد و در تازه ترین خبر منتشر شده در این زمینه، مدیرعامل بانک صادرات خبر از عرضه اولیه شرکت های زیر مجموعه این بانک در هفته های آینده داده است.
بررسی بازار سرمایه نشان می دهد که عرضه های اولیه همواره مورد استقبال فعالان بازار سرمایه قرار می گیرد و در آخرین عرضه اولیه بورسی، تعداد مشارکت کنندگان از 5 میلیون کد بورسی فراتر رفته است.
حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات درباره عرضه سهام گروه مالی سپهر صادرات در بازار سرمایه می گوید: شرکت‌های بیشتری به صورت مستمر برای واگذاری وارد این گروه می‌شود و در هفته‌های آینده عرضه سهام این گروه در بازار صورت می گیرد.

رشد30 برابری ارزش سهام از اسفند 96

به گزارش بورس پرس، صیدی ادامه می دهد: تلاش‌های صورت‌گرفته در بانک مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته و استقبال مطلوبی از سهام بانک در بورس شده به نحوی‌که از زمان بازگشایی نماد در اسفند سال 96 تاکنون ارزش بازار سهام بانک از 2.6 هزار میلیارد تومان به 7.6 هزار میلیارد تومان رسیده و بیش از 30 برابر افزایش ثبت کرده است.
او اظهار می کند: افزایش سرمایه بانک به صورت جدی در دستور کار است و این اتفاق مهمترین اصلاح ساختار مالی بانک بوده که در سال جاری صورت خواهد گرفت.
صیدی با تاکید بر اینکه نقطه شروع کار افزایش منابع و افزایش سهم بازار است، ادامه می دهد: بانک صادرات از نظر منابع سومین بانک بوده و جذب با شیب تندی صورت گرفته است، ترکیب منابع بانک همسو با افزایش در جهت افزایش سهم منابع ارزان قیمت مورد توجه بوده که نتیجه آن کاهش بهای تمام شده پول است.
به گفته مدیرعامل بانک صادرات، تسهیلات اعطایی که 48 درصد دارایی‌های بانک را تشکیل می‌دهد در سال 98 از 155 هزار میلیارد تومان فراتر رفته و تا پایان سال جاری به 200 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

اخبار بورس را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات در هفته های آینده

  1. علی گفته:

    این … سهام عدالت مردم رو تو بانک و کارگزاریشون قبضه کردن و دارن خروار خروار سود به جیب میزنن و بعد میگن سهام بانک صادران دوماه کامل ثبت سفارش فروش دادیم دریغ از یک ریال کسیم پاسخگو نیست نه بانکشون نه کارگزاریشون .پول ملت رو دارن میچاپن باهاش کاسبی و سود خوری راه انداختن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز