عرضه اولیه سیمانی شستا از سودآوری جذاب شرکت های تابعه رونمایی کرد

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین یکی از شرکت های زیرمجموعه شستا که جزو عرضه اولیه های پراستقبال امسال بود با انتشار گزارش هایی، عملکرد و سود شرکت های تابعه را منعکس کرده است که این گزارش می‌تواند برای سرمایه گذاران بورسی مفید باشد.

به گزارش  کاماپرس،  هلدینگ سرمایه گذاری سیمان تامین – سیتا – همچون شرکت مادر یعنی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا – از جمله عرضه اولیه های پرسود و موفق سالجاری محسوب می شود که در بین سرمایه گذاران بورسی به سهام بنیادی معروفند.

ارزندگی سهام سیتا علاوه بر گزارش‌هایی که در کدال منتشر کرده‌ در گزارش هایی که از شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ منتشر می شود هم به خوبی نمایان است.

در ادامه نکات برجسته و پراهمیت گزارش هایی را که اخیرا توسط روابط عمومی سیتا از عملکرد و سوآوری شرکت های تابعه این هلدینگ منتشر شده است را مرور می کنیم.

ذکر این نکته ضروریست که این گزارش ها در جلسات بررسی عملکرد شرکت ها که 13 مردادماه در سیتا برگزار شده منتشر شده و منعکس کننده وضعیت سودآوری یکسال اخیر شرکت های مذکور است.

آریاک سفر

رشد 126 درصدی سود خالص سیمان ارومیه

در جلسه بررسی عملکرد صورت سود و زیان شرکت سیمان ارومیه، از شرکت‌های تابعه سیمان تامین عنوان شد که این شرکت موفق به رشد ۱۲۶ درصدی در شاخص سودخالص شده است.

رشد 291 درصدی سود خالص سیمان شاهرود

در جلسه بررسی عملکرد صورت سود و زیان شرکت سیمان شاهرود، از شرکت‌های تابعه سیمان تامین اعلام شد که این شرکت موفق به رشد 291 درصدی در شاخص سودخالص شده است.

جهش بزرگ سود خالص سیمان صوفیان

طی جلسه بررسی عملکرد صورت سود و زیان شرکت سیمان صوفیان، از شرکت‌های تابعه سیمان تامین که در تاریخ ۱۳ مرداد ۹۹ برگزار شد، شرکت سیمان صوفیان موفقیت خود را در افزایش سودآوری با ثبت رشد 630درصدی در شاخص سودخالص به رخ کشید.

رشد 146 درصدی سود خالص سیمان قائن

در جلسه بررسی عملکرد صورت سود و زیان شرکت سیمان قائن، از شرکت‌های تابعه سیمان تامین عنوان شد که این شرکت موفق به رشد 146 درصدی در شاخص سود خالص شد.

مهم ترین و جدیدترین اخبار بورس را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سیمان تامینشستا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز