رشد سود بورس با لایحه جدید افزایش سرمایه شرکت های بورسی

لایحه ای که امروز در راستای افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی با قید دو فوریت در مجلس تصویب شد مسیر را برای رشد سود بورس و جذب نقدینگی بیشتر به بازار سرمایه را فراهم می کند.

به گزارش کاماپرس، رونق بازار سرمایه ارکان مختلف حاکمیت را به تکاپو برای حمایت از این بازار و تداوم بخشی به جذابیت های سرمایه گذاری های بورسی و افزایش سود بورس واداشته و طرح های مختلفی از معافیت های مالیاتی برای شرکت های داوطلب ورود به بورس و امکان افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس در مجلس پیگیری می شود.

در تازه ترین تحول محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه مصوب شده با قید دو فوریت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس را در راستای کمک به ظرفیت‌های بازار سرمایه کشور و جذب نقدینگی برشمرد.

هدایت منابع جدید به بازار سرمایه در راستای رشد سود بورس 

محمدرضا پورابراهیمی در خصوص تصویب دو فوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، تصریح کرد: این لایحه در راستای کمک به ظرفیت‌های بازار سرمایه کشور و جذب نقدینگی است که امروز به صورت کاملا خاص به سمت بازار سرمایه در حال حرکت است.

آریاک سفر

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما، وی به طرح این لایحه در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی اشاره کرد و افزود: این طرح به پیشنهاد ریاست مجلس امروز در دستور کار قرار گرفت و با تصویب دو فوریت آن، امکان افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و فرابورسی از طریق صرف سهام و سلب حق تقدم فراهم می‌شود تا منابع جدید به سمت بازار سرمایه در طرح‌های توسعه شرکت‌هایی که ظرفیت جدید سرمایه گذاری دارند، برود.

اقای پورابراهیمی افزود: این لایحه مشوق‌های مالیاتی را برای شرکت‌های مذکور در نظر گرفته است، امیدواریم این لایحه هرچه سریعتر در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گیرد و با توجه به فوریت آن مجلس بتواند به جذب منابعی که امروز به سمت بازار سرمایه در حرکت است، کمک کند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “رشد سود بورس با لایحه جدید افزایش سرمایه شرکت های بورسی

  1. MA گفته:

    بورس راه خودش رومیره.خیلی هنردارید مشکلات هسته رومرتفع کنید درخواست خرید یافروش میگذاریم نه امکان لغو هست نه ویرایش..پول تاساعت ۱۴و۳۰که معاملات تمام میشه بلوکه میماند ..آدم به جایی میرسه که اصلا معامله نکنه اعصابش راحت تره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز