عرضه اولیه سهام یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری کشور در بورس

یک مقام مسئول در هلدینگ سیمان تامین (سیتا) از عرضه اولیه سهام شرکت سابیر زیرمجموعه بزرگ این هلدینگ  که یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری فعال در بخش عمران زیرساخت های کشور به شمار می رود، خبر داد.

به گزارش کاماپرس رضا جمارانیان مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان تامین(سیتا) با اشاره به تلاش این شرکت برای اصلاح ساختار شرکت های زیرمجموعه اظهار کرد: اصلاح ساختار سرمایه شرکت های فرعی از سیاست های مهم شرکت به شمار می رود که در این راستا عرضه اولیه شرکت سیمان آبیک و شرکت سابیر از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است و با طی شدن مراحل، انجام خواهد شد.

وی که در حاشیه مجمع عمومی سیتا سخن می گفت، همچنین با برشمردن  ظرفیت های این هلدینگ اظهار کرد: توسعه درآمدزایی و سودآوری این هلدینگ بر اساس ظرفیتهای موجود، اولویت بندی شده و در برنامه های آتی مدنظر قرار گرفته است.

عرضه اولیه یک ابر شرکت پیمانکاری با سابقه نیم قرن فعالیت

جمارانیان تصریح کرد: امسال تمرکز ما در استفاده از ظرفیت های موجود شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین ، تمرکز بیشتری بر بخش ساختمان خواهد داشت و این سیاست از طریق سرمایه گذاری بر املاک موجود و اتمام پروژه های تعریف شده اجراخواهد شد.

آریاک سفر

شایان ذکر است شرکت سابیر یکی از با سابقه ترین شرکت های پیمانکاری کشور به شمار می رود که در سال 1345 توسط وزارت نيرو تأسيس شده و طی 5 دهه اخیر ده‌ها پروژه بزرگ عمرانی و زیرساختی عظیم را در سراسر کشور اجرا کرده است.

ضمنا شرکت سابیر در سال 1383 در شمول خصوصی سازی قرار گرفت و از فهرست شركت‌های دولتی خارج شد.  اكثريت سهام سابیر به شركت سرمايه ‌گذاری تأمين اجتماعی واگذار شده و زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین قرار گرفته است.

اخبار مهم عرضه اولیه های بورسی را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : سیمان تامین
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز