کنایه اسطوره پرسپولیس به عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور بازی فینال لیگ باشگاه های آسیا بین پرسپولیس و اولسان را در حالی گزارش کرد که در استودیوی برنامه فوتبال برتر، علی پروین در جمله ای کوتاه و به صورت تلویحی از عادل و رویکرد وی به مربیان ایرانی انتقاد کرد.

به گزارش کاماپرس، علی پروین اسطوره قرمزپوشان تهرانی در زمان بین دو نیمه بازی پرسپولیس و اولسان با دفاع از عملکرد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم گفت: انشالله با مربی ایرانی این بازی را ببریم چرا که بردن چنین بازی هایی با مربی ایرانی هنر است. وی همچنین گفت: آقای فردوسی پور با ما مخالف بود اما تیم پرسپولیس با مربی ایرانی چیزی از حریف کمتر ندارد.

اشاره علی پروین به مخالفت فردوسی پور با وی شاید مربوط به زمان های دور است؛ زمانی که علی پروین سرمربی گری تیم پرسپولیس را به عهده داشت و برخی کارشناسان فوتبال ، سبک مربی گری وی را از اقتضائات فوتبال مدرن دور می دانستند، انتقادی که پروین هرگز زیر بار آن نرفت اما سرانجام تحت فشار رسانه ها و نتایج ضعیف این تیم، مجبور به کناره گیری از سرمربی گری این تیم شد.

جمله ای که پروین بیان کرد نشان می دهد این اسطوره بزرگ فوتبال ، عادل فردوسی پور را نیز جزو منتقدان خود می داند و احتمالا هنوز از اتفاقاتی که منجر به کناره گیری وی از مربی گری شد، دلخور است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز