شستا چراغ سبز بورس را کمرنگ کرد

لست سکند

بورس امروز شنبه اول آذرماه ساعت اول را پرقدرت آغاز کرد و گشایش مطلوبی داشت اما در ادامه از دست رفتن صف خرید شستا از فروغ امروز کم کرد گرچه نهایتا شاخص با رشد ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحدی کار خود خاتمه داد.

به گزارش کاماپرس، شستا یکی از بزرگترین و مهم ترین هلدینگ های بورس تهران تا زمانی که نماد آن متوقف بود به نوعی در بازار سهام بلاتکلیفی ایجاد کرده بود و حالا که بازگشایی شده به نوعی دیگر به سهامداران و سرمایه گذاران بازار سرمایه شوک وارد می کند!

امروز اگر ریزش صف خرید شستا نبود احتمالا بورس یک جهش قابل توجه و امیدبخش دیگر در ابتدای ماه سوم پائیز ثبت می کرد.

فرارو در ساعت ابتدایی معاملات در این باره نوشت:  ریزش صف خرید سنگین شستا، این نماد را به یک مستطیل بزرگ روی نقشه بازار سهام تبدیل کرده است. این اتفاق که در دقایق اولیه شروع بازار افتاد، تاثیر نسبتا بدی روی معاملات دیگر نماد‌های شاخص‌ساز گذاشت.

شایان ذکر است هولدینگ‌های بازار سهام از جمله وامید امروز شرایط خوبی داشتند، اما معاملات قابل توجه شستا و رنگ قرمز آن نگذاشت رنگ سبز بورس به این گروه برسد.

راز آسمان پایتخت

گروه خودرویی‌ها یکی از گروه های مهم بازار بورس امروز بود که بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند اما وضعیت آنها چندان مطلوب نبود و در بین آن‌ها نمادهای خودرو، خگستر، خزامیا و ورنا با صف فروش به کار خود پایان دادند.

اتفاق قابل ذکر دیگر در بورس امرو زاین بود که در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری دو نماد وتجارت و دی بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شدند و رشد چشمگیری را تجبره کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز