شستا فردای معرفی بازارگردان بازگشایی می‌شود

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا – اعلام کرده است شستا مشکل خاصی برای بازگشایی ندارد و به محض معرفی بازارگردان از سوی سازمان تامین اجتماعی بازگشایی می شود.

به گزارش کاماپرس، بحث و گمانه زنی درباره علت بسته ماندن نماد شستا در حالی ادامه دارد که مدیرعامل این هلدینگ بزرگ بورسی تنها دلیل بازگشایی نشدن شستا را معرفی نشدن بازارگردان از سوی سازمان تامین اجتماعی برشمرده است.

این در حالیست که گمانه زنی هایی مبنی بر تعویق بازگشایی شستا به دلیل وضعیت نامساعد بازار سهام طی هفته های اخیر وجود دارد و اغلب سهامداران پرشمار این نماد نیز از باز نشدن نماد این هلدینگ در شرایط فعلی ناراضی نیستند.

 بانک رفاه در آستانه پذیرش بازارگردانی هلدینگ بزرگ بورس

در مورد بازارگردان شستا نیز آخرین خبر این است که بانک رفاه در آستانه پذیرش بازارگردانی این نماد قرار دارد. بنا به اعلام تجارت نیوز محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا دراین باره گفته است: تنها مشکل بازگشایی نماد شستا تعیین بازارگردان است و این مسئولیت به عهده سازمان تامین اجتماعی است. قرار بود سازمان تامین اجتماعی هفته پیش بازارگردان معرفی کند اما این امر بنا به دلایلی به تعویق افتاده است.

آریاک سفر

وی در خصوص بازارگردان نماد شستا تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با بانک رفاه برای بازارگردانی این نماد در بازار سهام به توافق رسیده است و بعد از معرفی این بانک به عنوان بازارگردان هیچ مشکلی بر سرراه بازگشایی این نماد نخواهد بود و شستا فردای معرفی بازارگردان بازگشایی می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شستا فردای معرفی بازارگردان بازگشایی می‌شود

  1. مهدی رمضانخانی گفته:

    من برای اولین بار بود خواستم شانس خودم را در بورس امتحان کنم و شانسی سهام شستا را امتحان کردم و با ۵۲۰ هزار تومان اولین استارت را در بورس زدم که درست ۳ روز بعد شستا بسته شد اگر قرار باشه هر سهمی که بخرم بسته بشه من باید چکار کنم من یک کارمندم که فقط ۳ ملیون حقوق میگیرم میخوام چند وقت یک بار یک مقداری پول در بورس کنار بگذارم که سودی داشته باشه تا به عنوان شغل دوم کمک خرج زن و بچم باشه

  2. محمد گفته:

    خیلی مسخره است اون موقع که مثبت بود نیازی به بازار گردان نداشت الان که باید باز باشه و بایقیه اصلاح بشه بسته شده
    چرا این کار با این مردم میکنید مکه خدایی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز