شرایط پیش ‌فروش MVM X55 مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو جزو آن دسته شرکت‌هاست که فروش اقساطی آن همواره با شرایط پرداخت و اقساط متنوع همراه است. این شرکت به‌تازگی در آخرین طرح فروش اعتباری خود، چند مدل از خودروهای تولیدی را پیش‌ فروش کرده است.

در این گزارش قصد داریم به بررسی پیش ‌فروش خودرو MVM X55 و نحوه پرداخت و اقساط آن بپردازیم.

معرفی MVM X55

MVM X55 یا همان Cherry Tiggo4 برخلاف شباهت‌های ظاهری خود با MVM X33، از لحاظ فنی بیشتر شبیه به Cherry Tiggo7 است. این محصول جدید مدیران خودرو که از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند، توان پر کردن 0 تا 100 کیلومتر بین 11 تا 12 ثانیه دارد.

نهایت سرعت این خودرو در کاتالوگ آن 190 کیلومتر بر ساعت ثبت شده و از مشخصات مهم دیگر آن می‌توان به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ و میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، اشاره کرد.

آریاک سفر

گفتنیست، MVM X55 دارای ۱۰ کیسه‌ی هوا، ترمز ضد قفل (ABS) و اضطراری (EBD)، فناوری کنترل هرزگردی و پایداری، حسگر عقب، سیستم حفظ خودرو در شیب (اتوهولد)، ترمزدستی دکمه‌ای، پنل دیجیتال پشت فرمان، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، کروز کنترل، دوربین پارک و ۳۶۰ درجه، حسگر فشار باد لاستیک‌ها، استارت دکمه‌ای، سانروف، روشنایی روز LED و همچنین، مچ‌بند هوشمند است.

در این باره بیشتر بخوانید:

قیمت پیش‌فروش MVM X55

اگرچه مدیران خودرو قیمت اولیه این خودرو در ۲ تیپ اکسلنت و اسپرت را به‌ترتیب ۳۶۵.۵ و ۳۶۷.۵ میلیون تومان اعلام کرده اما در طرح پیش‌فروش اقساطی این شرکت، قیمت آن «غیرقطعی» عنوان شده است.

قیمت MVM X55 در بازار آزاد

از آنجا که این خودرو هنوز تحویل مشتریان نشده، طبیعتا قیمت آن در بازار آزاد هنوز مشخص نشده است.

نحوه ثبت نام MVM X55

پیش‌پرداخت: پیش‌پرداخت اول MVM X55 در ۲ تیپ اکسلنت و اسپرت به ترتیب 117 میلیون و 510 هزار و 118 میلیون و 110 هزار تومان است. مبلغ پیش‌پرداخت دوم نیز در زمان ارسال دعتونامه مشخص خواهد شد.

وام خودرو و پلان‌های افساط: بر اساس اعلام مدیران خودرو، میزان وام خرید خودرو در حدود 55 درصد است. مدت اقساط آن نیز از 12 ماه آغاز شده و در پلان‌های 24، 36، 48 و 60 ماهه نیز موجود است. نرخ سود این تسهیلات 21 درصد، سود مشارکت آن 13 درصد، سود انصراف آن 12 درصد و سود تاخیر آن 14 درصد است.

زمان تحویل: زمان تحویل MVM X55 در هر دو تیپ، 60 روز از زمان ثبت نام قطعی عنوان شده است.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط پیش ‌فروش MVM X55 مدیران خودرو

  1. مهدی گفته:

    به روزگاری رسیدیم که ماشین اقساطی چینی، قسط اولش ۱۱۷ میلیونه. ماشینایی که قیمت نقدیش اونقدی ارزش نداره

  2. محمد تقی گفته:

    باسلام من ماشین چینی داشتم مفتش گرونه بنظر من تاوقتی تحریم هستیم بهتره همین ماشین های ایرانی راسوار شویم اصلا دنبال چینی هانباشید درد سرش زیاده قطعاتش اصلا پیدا نمشه اغلب خودنمایندگی هاهم ندارن

  3. کامران حیدری از اراک گفته:

    متاسفانه همین مردم هستند که خودروهای مسخره چینی را می خرند و قیمت خودرو ها افزایش پیدا می کند
    خاک بر سر گران فروشان
    خاک بر سر وزیر صنایع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز