شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک شهر + جزئیات

افرادی که مشتری بانک شهر هستند و به دریافت وام 100 میلیونی تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت افتتاح کنند. این وام تحت عنوان طرح «کارای شهر» به مشتریان ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی هستند باید سندی ملکی داشته باشند، در غیر این صورت 16 درصد از مبلغ تسهیلات واریزی برای آن‌ها به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. البته در زمان انسداد این مبلغ تسهیلات، سود هم به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. نرخ سود وام نیز با توجه به سود پرداختی برای سپرده تعیین می‌شود و حداکثر مبلغ آن به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات 36 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است.

آریاک سفر

خدمات و دستاوردهای بانک شهر در سال‌های فعالیت آن

بانک شهر از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مجموعه از ابتدا با هدف تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و همچنین مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری مشغول به کار شد.

شهرداری‌های تهران، شیراز، شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران و شهرداری اصفهان عمده سهامداران این مجموعه هستند.

هم اکنون بانک شهر انواع خدمات اعم از افتتاح سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمت ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون تندیس نهمین کنفرانس بین المللی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، سیمرغ زرین مدیریت همایش مدیر برتر سال 1393، چندین گواهی کنترل کیفیت بین المللی معتبر و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز