وام 30 میلیونی بانک توسعه تعاون برای چه مشاغلی است؟

شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که قصد اعطای وام به کارمندان و کارگران خود دارند می‌توانند با بهره گیری از طرح «همیار» بانک توسعه تعاون این کار را انجام دهند. این طرح شرایطی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کار به کارمندانش 30 میلیون تومان وام اعطا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، صاحبان کسب و کاری که قصد بهره گیری از این وام را دارند باید در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده جاری داشته باشند. ضمنا این افراد باید میانگین حساب حداقل 2 ماه ایجاد کرده باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات نیز به 15 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. کارخانه‌ها و سازمان‌هایی که از این طرح بهره برده‌اند باید به کارمندان خود معرفی نامه ارائه دهند تا آن‌ها امکان دریافت تسهیلات را داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود این تسهیلات 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 37 میلیون و 57 هزار و 500 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

گذری بر فعالیت بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌هایی است که به منظور تامین سرمایه کارآفرینان برای ایجاد شغل، کمک به بنگاه‌های اقتصادی کشور، ایجاد فرصت‌هاش شغلی جدید و … به وجود آمد.

این مجموعه تاکنون جایزه مسئولیت اجتماعی سال 1400، تندیس بنگاه اقتصادی برتر جهش تولید سال 99، نماد چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، تندیس بینه گذار برتر 1399، جایزه مسئولیت اجتماعی چهاردهمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی، تندیس بیمه گذاران و نمایندگان برتر شرکت پارسیان 98 و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز