شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک ایران زمین

افرادی که مشتری بانک ایران زمین هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب مخصوص طرح «انتخاب» و ایجاد میانگین حساب، وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ایران زمین با طرح انتخاب قابلیت دریافت وام تا 200 درصد میزان سپرده خود را دارند. حداقل میزان سپرده برای دریافت این تسهیلات 5 میلیون تومان است. افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی هستند باید ضامن رسمی ارائه دهند. سود این تسهیلات 10 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن 24 ماه است. متقاضیان امکان پرداخت اقساط را حداقل در 12 ماه دارند. متقاضیان دریافت وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، سود مشخص شده و دوره بازپرداخت 12 ماهه، میزان اقساط 8 میلیون و 791 هزار و 589 تومان است. کل سود این وام 5 میلیون و 499 هزار و 65 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 105 میلیون و 552 هزار و 65 تومان خواهد بود.

آشنایی اجمالی با بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توسط گروهی از افراد متخصص جامعه اعم از فعالان بخش اقتصادی مثل تولیدی و صنعتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی، مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاون گران در سال 1389 تشکیل شد. این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون به مشتریان و تکریم ایشان اهمیت می‌داد. به همین دلیل با راه اندازی باشگاه مشتریان انواع طرح‌ها و مسابقات را برای آن‌ها تدارک دید. اخیرا مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار یک دستگاه خودرو شاهین، یک سال زندگی رایگانبه پنج نفر، گوشی آیفون 13 برای 1 نفر و … به برندگان اعطا شد. این مجموعه حمایت از کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی را سرلوحه کار خود قرار داده و توسعه این بخش را یکی از اولویت‌های اصلی در پیشرفت نظام اقتصادی کشور می‌داند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز