شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند، در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در بانک سپه امکان دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی دارند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «بهین کارت سپه» به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی طرح بهین کارت سپه؛ با این مبلغ امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را دارند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک سپه، باید ضامن رسمی به این مجموعه ارائه دهند. سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. این وام در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود و به افرادی تعلق می‌گیرد که در سیستم بانکی هیچ بدهی یا چک برگشتی نداشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به رقم وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

نگاهی به تاریخچه بانک سپه

بانک سپه سال 1304 در محلی محدود، در قالب چند مغازه، فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون با نزدیک به یک قرن تجربه و هزار و 700 شعبه در مناطق مختلف کشور توانسته نقش مهمی در عرصه مالی و اقتصادی کشور ایفا کند. این بانک در عرصه بین المللی با ایجاد واحدهای بانکی در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین شعبه بین المللی در انگلستان در عرصه جهانی نیز خدمات ارائه می‌دهد.

براساس گزارش‌های موجود، این بانک از ابتدای سال 1400 تا اواخر خردادماه سال جاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات را پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

  1. امیرآرام گفته:

    امیدوارم به حق مرتضی علی فقط باند بازی وبرای اشناهاورجال خود نگیرند وانکسانی که واقعا وعاجزانه نیازمند هستتد را شامل حالشون بشه.درورد

  2. سعید گفته:

    همش دروغه
    میری بانک میگن که فعلا وام نداریم . فقط اونایی که امتیاز حساب دارن میتونن وام بگیرن .
    ما اگه پول داشتیم که بذاریم تو حساب امتیاز جمع کنیم که نمی رفتیم وام بگیریم .بعدش هم وام یک ساله یا سه ساله باید تسویه بشه قسطش خیلی بالا هستش ملت نمی تونن قسط بدن . . . و می دونم این نوشتن من هم فایده ایی نداره چون کسی نیست جواب بده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز