شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک تجارت، از طریق طرح «نیکان» این مبلغ تسهیلات را درخواست کنند. این وام سود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 50 میلیونی تومانی طرح نیکان به افرادی پرداخت می‌شود که ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک تجارت، میانگین حساب سه تا 12 ماهه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه و مبلغ کارمزد آن 4 درصد اعلام شده است. افرادی که از این طرح بانک تجارت استفاده می‌کنند، باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. امکان واریز و برداشت از حساب را در طول مدت سپرده گذاری وجود دارد. ضمنا انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک امکان پذیر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به میزان وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان است. کل سود این وام 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

نگاهی به مجموعه فعالیت‌های بانک تجارت

بانک تجارت بالغ بر 40 سال در عرصه بانکداری فعالیت می‌کند. این بانک در قالب انواع عقود اسلامی و طرح‌های مجاز به مشتریان خود تسهیلات ارائه می‌دهد. بانک تجارت در سال‌های فعالیت خود، به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی در احداث برخی مکان‌های آموزشی و بهداشتی، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اعطای کمک‌های مالی و پرداخت تسهیلات به هموطنان آسیب دیده و … مشارکت داشته است.

کسب ستاره بین المللی کیفیت پارس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه بین المللی ستاره کیفیت پاریس و… از جمله دستاوردهای این مجموعه در طول سال‌های فعالیتش محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

  1. رضا گفته:

    سلام الکی مردم رو سر کار میزارن دو ماهه دارم ضامن میبرم هر کدوم رو یک بهانه میارم قبول نمی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز