شاسی بلند غول پیکر و عضلانی کیا EV9 رونمایی شد (ویدیو)

بعد از معرفی کیا نیرو و EV6، کمپانی کیا عزمش را برای تولید یک خودرو برقی که شاید مهمترین محصولش تا به اینجا باشد عزم کرده است. شاسی بلند کیا EV9 که کانسپت آن نخستین بار در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2021 به نمایش در آمد، یک خودرو تمام برقی با سه ردیف صندلی است که متناسب با نیاز خانواده ها طراحی شده است و می تواند رقیبی سرسخت برای فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت و کیا تلورید باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند کیا EV9 مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی کیا هنوز مدل تولیدی کیا EV9 را در معرض نمایش نگذاشته است ولی آخرین پروتوتایپی که از آن ارائه شده نمایانگر خودرویی قوی است و درست همان چیزی است که باید از آن انتظار داشته باشیم.

کیا EV9 مدل 2024 از پلتفرم مشترکی با هیوندای آیونیک 7، جنسیس GV60 و کیا EV6 بهره می برد و کمپانی سازنده تاکنون اطلاعات زیادی در مورد باتری آن منتشر نکرده است، با این حال انتظار می رود به منظور رقابت با همتایانش، کیا EV9 با یک باتری به بازار عرضه شود که با هر بار شارژ بتواند مسافتی برابر با 350 تا 480 کیلومتر را بپیماید.

آریاک سفر

کمپانی کیا قصد دارد تا سال 2026 یازده خودرو برقی جدید تولید کند و این احتمال وجود دارد که کیا EV9 اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

قیمت تیپ  Standard کیا EV9 در حدود 56000 دلار و قیمت تیپ GT  در حدود 73000 دلار تخمین زده می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز