سیستم صوتی جدید اپل برای ماشین بازها

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ، در توییت جدید خود اعلام کرده که اپل در حال کار بر روی پروژه قلب آهنی است که نسخه جدیدی از کارپلی اپل محسوب شده و قابلیت‌های زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بلومبرگ، در حال حاضر کل پروژه در مراحل اولیه آغاز به کار قرار دارد و اگر اجرایی شود احتمالا می‌تواند عملکردهای یکپارچه خودرو مثل سیستم تهویه مطبوع، سرعت سنج، صندلی‌ها، رادیو، سیستم صوتی و مواردی از این قبیل را کنترل کند. در واقع اپل به دنبال همکاری با خودروسازان و گسترش برنامه‌هایی است که این سیستم امکان انجام کارهای بیشتری را در خودرو داشته باشد.

کارپلی مانیتور استاندارد اپل است که به طور خاص برای خودرو طراحی شده و رابط کاربری مشابه iOS دارد. مشترکان اپل می‌توانند آیفون، آیپد و دیگر دستگاه‌های اپل را به آن متصل کنند. کاربران کارپلی می‌توانند از طریق مانیتور به چند برنامه دسترسی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این دستگاه سازگاری فوق العاده‌ای با سیری دارد. سیری به فرمان‌های استفاده کنندگان گوش می‌دهد و آن‌ها را اجرا می‌کند. در واقع کاربران بدون حواس پرتی می‌تواند از این برنامه استفاده کند.

آریاک سفر

ادعای اپل درباره کارپلی

اپل معتقد است با وجود نجهیز بسیاری از خودروها به سیستم‌های مشابه، آن‌ها کیفیت چندان مطلوبی برای کاربران ندارد. در واقع تنظیمات پیچیده و کیفیت پایین این سیستم‌ها، معمولا باعث نارضایتی کاربران نیز می‌شود. اما استفاده کنندگان اپل کارپلی از این سیستم راضی خواهند بود.

همچنین کاربران به واسطه اپل کارپلی، این امکان را دارند تا به راحتی صفحه نمایش ماشین خودرو را به صفحه آیفون تبدیل و بدون کمترین حواس پرتی در هنگام رانندگی با آن کار کنند.

لازم به ذکر است که سیستم اپل کارپلی، برخلاف اندروید اتو، به آیفون متصل نمی‌شود. کارپلی تنها روی سیستم خودرو یا سیستم صوتی نصب قابل نصب است.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز