سونی هم خودروساز شد

سونی از یک شاسی‌بلند در نمایشگاه لوازم الکتریکی لاس وگاس، رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سونی در جریان رونمایی از یک ماشین الکتریکی اعلام کرد به زودی به جمع خودروسازان جهان می‌پیوندد.

سونی علاقه‌اش به صنعت خودرو را دو سال پیش با رونمایی از یک کانسپت در نمایشگاه لوازم الکتریکی اعلام کرد. ماشین‌های سونی در زیرمجموعه تازه‌ای به نام «سونی موبیلیتی» تولید خواهد شد. امسال این شرکت کانسپت دیگری نمایش داد که از نظر فنی با ماشین دو سال پیش مشترک است.

سونی اطلاعاتی درباره قوای محرکه و توانایی‌های فنی ماشین منتشر نکرده و تنها گفته ماشین اینترنت پرسرعت 5G دارد و به هر سرنشین این امکان داده شده تا به طور مجزا فیلم یا بازی که دوست دارد را انتخاب کند.

آریاک سفر

کنیچیرو یوشیدا، مدیر سونی در مراسم رونمایی ماشین گفت: فن‌آوری‌های سونی نظیر حس‌گرها و دوربین‌ها در کنار فیلم‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که تولید می‌کند، سونی را در موقعیتی قرار داده که بتواند تعریف تازه‌ای از خودرو ارائه دهد.

سونی دوربین‌ها و حس‌گرهایی تولید می‌کند در تولید ماشین‌های خودران به آن نیاز است. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات سرگرمی نظیر فیلم و بازی است که با خودران شدن ماشین‌ها اهمیتشان در صنعت خودرو بیشتر خواهد شد.

در زمینه خودرو بخوانید:

جهان به سمت خودروهای برقی می‌رود و این موضوع، تبدیل به فرصتی شده برای شرکت‌هایی که کار اصلی‌شان ساخت خودرو نیست. همانطور که اپل،‌ سازنده آمریکایی کامپیوتر و تلفن‌های همراه هم قرار است در چند سال آینده ماشین خود را به بازار عرضه کند.

مرتبط با : سونی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز