شرایط بحرانی بازار خودرو با ادامه نابرابری عرضه و تقاضا

لست سکند

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس ضمن اشاره به نابسامانی بیشتر اوضاع بازار خودرو با ادامه شرایط نابرابری عرضه و تقاضا در این بازار، بر ضرورت اصلاح این روند تاکید کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، بنا بر اظهارات سید جواد حسینی کیا، نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس روند ایجاد برابر بین عرضه و تقاضا در شرایط کنونی، روندی زمان‌بر است؛ چراکه نگاه مجلس یازدهم در اصلاح وضعیت بازار خودرو، کیفیت محور است و نظارت بر عرضه و تقاضا در بازار بعد از مرحله اصلاح کیفیت صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سید جواد حسینی کیا به واردات خودرو به عنوان راهی برای حل این معضل اشاره کرد و همچنین پیشنهاد داد تا به ازای صادرات هر خودرو، قطعات خودرو یا سایر صنایع نیروی محرکه واردات خودرو صورت گیرد.

همچنین بنا بر گفته‌های نایب رییس کمیسیون مجلس، واردات خودرو به تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام بستگی دارد و با تایید این مجمع و واردات تعداد محدودی خودرو، بازار خودرو از وضعیت بحرانی خارج می‌شود.

حسینی کیا در پایان ضمن تاکید بر بحرانی‌تر شدن وضعیت بازار خودرو در نتیجه نابرابری عرضه و تقاضا در بازار و ضرورت اصلاح این وضعیت، به اهمیت هدایت نقدینگی بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال نیز اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز